Micha Kat

ce80deaee709a6317abb35ed435042537bb391eb61f61abaf84fc127cb41ddb2

Micha Kat is ‘controlled opposition’ zoals al velen en wij ook hebben aangetoond. Natuurlijk zelf Joods, volgens eigen zeggen behoort hij tot een van de prominentste families van Israël, Menasse van moederskant en Kat/Katz van vaderskant. Zijn walging van de ‘goyim’ was door de jaren heen ondanks zijn toneelspel toch vaak te zien en leesbaar tussen de regels door maar laatst schreef hij het letterlijk onder een reactie van mij: “getverdemme wat een walgelijke reactie!”. Ik schreef dat Micha Kat justitie ging afpersen, onder zijn artikel dat erover ging dat hij ‘de pedokaart’ zou gaan uitspelen tegen de staat/justitie/Westerberg als ze niet snel met geld over de brug kwamen omdat hij immers zijn lezers had opgelicht met de kansloze Micha claim, iedereen kon delen in de winst maar moest eerst wel even vooraf betalen aan Micha.

Maar de “pedokaart spelen” is toch afdreigen reageerde ik, als jullie niet met geld over de brug komen dan doe ik dit/dat.  Dat is toch afdreigen? Maar deze reacties werden niet toegelaten door Micha. Wel de vele trollen reacties, die laat Micha Kat wel toe na een nutteloze moderatie van 24 uur.

En ook de recente ruzies met Hofstede zijn zo vermoeiend die zo goed als zeker tot het zelfde clubje behoort, de Swapichou club. Hofstede, Eric Donk, Micha Kat het is een en al dezelfde club. Controlled oppositie afgewisseld met ruzie en verstoringen, de hogere spindokterkunde zoals Kat het zelf zou noemen. De naam Hofstede alleen al. Ik werd ook ooit een keer staande gehouden in Den Haag nabij paleis Huis ten Bosch door de toenmalige DKDB en nadat men mijn naam had doorgebeld werd gezegd dat ik lid was van het Hofstadnetwerk, later kwamen ze lachend erop terug en zeiden ze dat er sprake was van een naamsverwisseling. Maar Hofstad, Hofstede, Den Haag etc

Maar Micha Kat luidt toch de noodklok, over doofpotten, over kindermisbruik, over justitie dus hoe kan dat dan? Ja, tot een bepaalde hoogte, zij weten ook wel dat het Nederlandse volk compleet onder controle is en alleen diegene die daar reageren die pakken ze dan aan of komen op hun radar. Micha Kat kan alles zeggen, alles is toch compleet onder controle, financieel, politiek en media. Het volk kan toch niks, moet rennen voor hun mort gage, hypotheek etc. en de laatste tijd hebben werknemers helemaal geen rechten meer als ZZP’er en flex loonslaaf met Asscher als minister, dat is wat de goyim toekomt. Dus Micha kan gemakkelijk gewoon de waarheid zeggen en dan kun je beter de goyim leiden i.p.v. dat er een veenbrand ontstaat. Wat Micha zegt klopt ook meestal gewoon, afgezien van de hyperbolen en de schreeuwpartijen en onderbroeken met wc papier, deep behind enemy lines. Ook Martin Vrijland, de leerling van Kat volgens eigen zeggen, heeft alle schijn van ‘controlled opposition’. Vrijland en Kat vinden elkaar nu weer in de moorden op Romy en Savannah. Overigens is dat mij veelte gevaarlijk om daarover te schrijven, dat laat ik over aan de gecontroleerde oppositie Kat en Vrijland. Zodat ze kunnen kijken wat de goyim te zeggen heeft. Nou, niets dus. Die fout heb ik al eerder gemaakt met Anass en was ik niet van plan te herhalen.

Ook bij Kat c.s. en Swapichou is geopperd dat ik een “paranoïde schizofreen” zou zijn, dat staat in mijn politiedossier, hoe komen zij daar dan aan? Dat was Wim Dankbaar trouwens die daar mee kwam aanzetten. Let wel een psychiatrische diagnose zonder aanleiding, afgezien van deze blog. Nooit enige aanleiding gegeven afgezien van een brief met een normale vraag en deze blog dan.

In je onderbroek met wc papier schreeuwend over baby’s die in stukken worden gehakt en dan een reactie van mij “walgelijk” noemen terwijl Micha Kat al met iedereen ruzie aan het maken is. Een vaste reageerder zo aanvallen, dat is toch laag? Maar goed niet voor het eerst dat Kat zo’n lage actie doet ondanks dat ik nog een paar reacties daarvoor schreef dat ik hem steun en vaak met hem eens ben.

Micha Kat werkt 100% zeker voor de powers that be. De excentrieke ingenieur Jan Fieten uit Friesland, die hier ooit reageerde als “white indian” onder andere schreef dat hier ook al, dat Micha Kat diep in de justitie bunkers werkte en niet veel later kreeg ook deze Jan Fieten een hartstilstand zoals vele ‘complotters’ en andersdenkenden inmiddels in dit land zoals Sietze Plantinga ook recent. Omroep Friesland had een mooie documentaire gemaakt over deze Jan Fieten maar dat is niet meer terug te vinden, alleen artikel op Barracuda nog. Mij hebben ze natuurlijk ook al lang op de korrel. Bedoel burgerlijk ben ik al dood, heb geen rechten meer, al jaren geïsoleerd, wordt nergens aangenomen met minimaal HBO werk en denkniveau kom ik hoogstens in aanmerking voor werk op VMBO niveau. Gepsychiatriseerd, gecriminaliseerd zonder ooit wat misdaan te hebben laat staan iets strafbaars gedaan te hebben.

Zoals Stef Bos zong: vroeger werd je vermoord tegenwoordig word je verzwegen.

Stef Bos – Niet van deze wereld

Jij hebt het vuur gestolen van de goden
Jij bent de waarheid op het spoor
Nu vind je elke deur gesloten
Want de brenger van de boodschap
Wordt meestal vermoord

Je haalt ze uit hun zoete dromen
Want jij hebt maling aan de macht
Ze luisteren niet naar je liefste
Ze zijn bang
Want stilte
Stilte is kracht

Jij bent niet van deze wereld
Jij bent niet van deze tijd
Jij strooit zout in open wonden
En ze zijn je liever kwijt dan rijk
Ze zijn je liever kwijt dan rijk

Jij doet niet mee aan deze kermis
Jij danst niet met de haat en nijd
En ik weet het, eerlijk duurt het langst
Maar liefste, ze hebben weinig tijd

Je mag alleen de kudde volgen
Je mag niet zeggen wat je ziet
Dit is het land van bange blinden
Waar een eenoog koning is

Jij bent niet van deze wereld
Jij bent niet van deze tijd
Jij strooit zout in open wonden
En ze zijn je liever kwijt dan rijk
Ze zijn je liever kwijt dan rijk

De prijs van eerlijkheid is altijd hoger dan je denkt
Er is een tijd geweest dat je betaalde met je leven
Maar de tijden zijn veranderd en nu
Word je alleen maar
Dood
Gezwegen

Jij bent niet van deze wereld
Jij bent niet van deze tijd
Jij strooit zout in open wonden
En ze zijn je liever kwijt dan rijk
Ze zijn je liever kwijt dan rijk
Ze zijn de liefde liever kwijt dan rijk

 

5 gedachtes over “Micha Kat

  1. Micha Kat is met een kern van waarheid gekomen, welke behandeld wordt op 30 juni, in het Paleis van Justitie. Dat is al een kleine overwinning voor Drs Kat.
    Na die kern van waarheid is Kat verschrikkelijk opgejaagd, kapot gemaakt, gefrustreerd en hij kon geen kant meer op, alleen naar het buitenland.

    Dat Kat toen, in het nauw, rare sprongen heeft gemaakt doet niets af van de kern van waarheid.
    Ja hij blijft een inkomstenjournalist die van zijn stukjes moet eten.

    Als ik nu Micha zie dan vind ik hem soms een beetje zielig.
    Kinderlijke uitdrukking hoe hij de politie heeft verslagen…

    Maar ik hou wel rekening met het feit dat Justitie hem keihard psychisch heeft aangepakt.
    En dan ga je rare sprongen maken….
    Ik heb sympathie voor Micha Kat want er zijn er niet zoveel als hem.

    Wel beschadigd hij, met de regelmaat, onnodig mensen, dat is not done for me.

  2. Zijn situatie doet me aan m’n eigen situatie denken. Maar er kloppen dingen niet.

    Ik ben het bijna altijd met hem eens, steun hem ook maar om nou in onderbroek filmpjes op te nemen, schreeuwen etc. Okay, misschien is het een grapje, kan ook nog.

Geef een reactie

