Herken de semiet

Blog semiet

Gisteren bij Een Vandaag een item over: herken de terrorist. Waarin, Ran Cohen voormalig Mossad, zegt dat de nieuwe ‘special forces’ de wijkagent, de BOA, de huismeesters en de gewone burgers zijn. Zij kunnen niet alleen ‘terroristen’ herkennen maar ook verstoren uiteraard. Maar in de praktijk leidt dit tot een NSB achtig netwerk en klimaat.

Eigen praktijk voorbeeld: mijn vader is Nederlands, moeder Egyptisch. Ik ben in 2014 verhuisd naar de wijk waar ik nu woon in Rotterdam. De wijkagent -die nu met pensioen is- heeft vervolgens tegen buren verteld dat ik “schizofreen ben met paranoïde subverschijnselen” en gezegd dat ik moslim ben omdat mijn moeder Egyptisch is. Terwijl ik met die achterlijke religie niets te maken wil hebben word je bestempeld als soort van terrorist met een ziekte. Deze buurvrouw van Joods Marokkaanse afkomst, volgens eigen zeggen, is vervolgens rauwe eieren voor mijn deur gaan gooien en een andere buurman hielp ook mee met allerlei verstoringen zoals harde muziek. Volgens deze buurvrouw was het uit de slaap houden van terroristen één van hun technieken. En het liep als een lopend vuurtje door de wijk dat ik “schizofreen” ben en eigenlijk terrorist. Zelfs de huismeesters keken mij scheef aan want hun was dat ook verteld. De huismeesters fungeren ook niet meer als klassieke huismeesters maar noemen zichzelf de ‘oren en ogen’ in de wijk. Dus de huismeesters zijn soort van geheim agenten geworden klaar om bij het minste gelijk de gestapo op te bellen. Ook bij ‘social workers’, hetzelfde, zijn soort spionnen, soort James Bond. Terwijl ik gewoon een eerzame, hoogopgeleide burger ben, die gewoon een normaal leven wil, word ik behandeld als een terrorist.

Let wel: ik heb nog nooit iets misdaan, of aanleiding gegeven, men heeft mij een stempel gegeven (zie aanleiding), in mijn politie dossier staat dat ik “schizofreen” en moslim blijkbaar wat ik niet ben is dus genoeg reden om door dit netwerk van wijkagenten, burgers etc verstoord en lastig gevallen te worden en bekeken te worden als een soort paria.

Dit is dus de praktijk, niet de daadwerkelijke terroristen worden aangepakt maar die burgers waar de machthebbers het op voorzien hebben om wat voor reden dan ook. In mijn geval een brief aan het koninklijkhuis en een blog is dus voldoende reden om als terrorist/schizofreen bestempeld te worden.

We schreven het al eerder, de Zionistische maffiastaat is een horror NSB achtige staat. Niet alleen zijn zij juist verantwoordelijk voor het importeren van terroristen door Soros clubjes of goedpraterij door Asscher c.s. maar ook bieden zij de oplossing: repressief NSB regime. Regeren door middel van angst en terreur, dat is de Zionistische expertise. Zij adviseren de Nederlandse overheid -en overheden wereldwijd- nu dus in alle lagen op alle terreinen hoe dit angst en terreur regime op te zetten. Dan krijg je dus ook een NSB terreur regime.

Update:

Overigens is het natuurlijk zo dat je aan lichaamstaal kunt zien of iemand zenuwachtig is, gespannen is bijvoorbeeld maar dat heeft niets te maken met het optuigen van een NSB netwerk van burgers. Ik heb ook aanleg om lichaamstaal goed te kunnen lezen. Maar een terrorist of crimineel zal bijna altijd voor zijn daad zenuwachtig/gespannen verdrag vertonen tenzij onder invloed van het een en ander. Dat is niets nieuws, zodra agenten dat zien zullen ze diegene dan ook aanspreken of in de gaten houden. Maar een NSB netwerk optuigen voor dit soort doeleindes werkt dus een NSB/nazi staat in de hand.

Geef een reactie

