‘Complotters’ zijn losers

15c01457a50d80eaa64f094a221bbfe5Het hing al een tijdje in de lucht maar de machthebbers zijn er uit: ‘complotters’ zijn ‘losers’. Losers die een verklaring zoeken voor hun falen. Omdat ze bijvoorbeeld niet meer met een 0 uren flexcontract kunnen rennen, of zich niet diep in de schulden willen steken voor hun studie of omdat ze geen prozac of andere medicijnen slikken en in plaats dat ze zoals Karst Tates zich in een mensenmassa boren of gewoon zelfmoord plegen gaan ze zoeken naar de oorzaken. De useless eaters. Voor werken zijn ze immers niet nodig, daarvoor importeren de machthebbers Polen en andere moelanders en/of laten het werk in Azië of andere lageloonlanden doen.

En als je dan na minimaal tien jaar te zijn gestalkt/verstoord/geïsoleerd door de machthebbers nog geen zelfmoord hebt gepleegd dan gaan zij wel een handje helpen met de ‘death squads’ die nu al een tijdje onder justitie opereren. Overdreven? Niet echt. Wijkagent heeft tegen buren verteld dat ik een “schizofreen ben met paranoïde subverschijnselen” dat staat blijkbaar in mijn dossier bij de politie. Zonder dat ik ooit ook maar iets gedaan heb, laat staan strafbaars. Het enige wat ik heb gedaan is dat ik een brief heb geschreven aan het Koningshuis ergens in 2008/2009 toen ik zwaar in de put zal van alle ellende en demoniseringen. En dat ik deze blog heb waar ik mijn mening uit.

Dat is blijkbaar dus genoeg reden om als “schizofreen” bij politie bekend te staan. Nogmaals, nooit aanleiding gegeven hiervoor afgezien van bovenstaande.

Een buurvrouw kwam met die informatie aanzetten. Ze vertelde: “ze hebben tegen mij gezegd dat jij een “schizofreen bent met paranoïde subverschijnselen, wat heb jij allemaal wel niet gedaan”. Ik: “niets, heb alleen een blog waar ik weleens over Koningshuis onder andere schrijf”. Oh vandaar, daar houden ze niet van zei ze daarop of zoiets. Deze buurvrouw had eerder rauwe eieren voor mijn deur gegooid en heeft later een andere bewoner mishandeld maar zij wordt bijgestaan door een advocaat van de ‘staat’ die haar overal voor vrij krijgt. Deze advocaat is waarschijnlijk broer van Bernhard Welten, heeft in ieder geval dezelfde achternaam. Bernard Welten is nu buitengewoon raadslid bij de Onderzoeksraad Voor Veiligheid.

Andere verstoringstechnieken is uit slaap houden met gebonk ’s nachts bijvoorbeeld zodat je geen goede nachtrust krijgt. Dat heeft deze buurvrouw zelf tegen mij gezegd. Zij vond het ‘sadistisch’. Dit wordt gedaan door leden van dit ‘gladio’ achtige NSB netwerk die vooral veel vertegenwoordigd zijn in grote steden.

Maar dat zoiets kan, zonder ook maar iets fouts te hebben gedaan, of in ieder geval zeker nog nooit iets strafbaars gedaan of intentie daartoe word je dus kapot gemaakt door de staat. Heb alleen gebruik gemaakt van mijn vrijheid van meningsuiting. Al was dat strafbaar dan had ik dat niet gedaan. Ik dacht dat het goed is om over misstanden te schrijven, macht corrumpeert immers en het wordt steeds corrupter.

Is er een advocaat of instantie die mij kan helpen hiertegen, tegen dit soort praktijken?

Geef een reactie

