Gepsychologiseerd en gecriminaliseerd door de staat

Een buurvrouw vertelde mij dat men tegen haar had gezegd dat ik ‘schizofreen’ was met paranoïde symptomen. Dat was bizar want wie heeft haar dat verteld en waarom? Ik lijd daar zeker niet aan maar die diagnose is waarschijnlijk gesteld nadat ik brief had gestuurd naar het Koninklijk huis met de vraag of ik geen ‘target’ ben ergens in 2008/2009. Dus als je een brief stuurt naar het koninklijk huis dan ben je automatisch een “schizofreen met paranoïde symptomen”.  Exact die woorden gebruikte de buurvrouw. Ook mijn andere buren zijn hiervan opeens op de hoogte waardoor ik een soort paria ben in mijn nieuwe buurt waarnaar ik verhuist ben in 2014. Oftewel van mijn goede naam is niets over en woongenot flink aangetast. Want was een soort van terrorist met aids.

Waarschijnlijk heeft de wijkagent -die nu met pensioen is- dat tegen de buurvrouw gezegd omdat dat in mijn ‘dossier’ staat en doordat ik verhuist was kreeg deze wijkagent mijn dossier en die leek het wel goed om dit rond te bazuinen aan mijn buren. Hoe bizar. Deze buurvrouw heeft ook twee keer een rauwe ei voor mijn voordeur gegooid en allerlei andere ‘verstoringen’. Dit had ze al gedaan voordat ik haar ontmoet of gesproken had. Dit is Nederland, NSB land. Het kan uiteraard zijn dat deze buurvrouw gek is maar waarom vertelt een wijkagent dan zulke persoonlijke details tegen een labiele gek?

Eigenlijk kan ik hier niet normaal meer blijven wonen en moet ik verhuizen. Maar guess what? Je bent niet alleen een ‘paranoïde schizofreen’ volgens de staat maar moet ook nog verstoord en geïsoleerd worden zoals burgemeester Aboutaleb het zei. Zij isoleren terroristen en ik ben heel toevallig al 10 jaar geïsoleerd. Dus ook financieel geïsoleerd waardoor je niet eens kunt verhuizen.

Is dit normaal nu in Nederland?

15 gedachtes over “Gepsychologiseerd en gecriminaliseerd door de staat

  1. WΕ WIᒪL.? They both shouted they usually ran tto thеe bedroom bickering about who gets to go first.

  2. […] wel: ik heb nog nooit iets misdaan, of aanleiding gegeven, men heeft mij een stempel gegeven (zie aanleiding), in mijn politie dossier staat dat ik “schizofreen” en moslim blijkbaar wat ik niet ben […]

  3. helaas blijkt dit normaal te worden. Al is de wet veranderd en mag politie je niet meer zomaar een etiket opspelden.
    Met jouw kritische noot val je net, zoals mij, onder de persoons gerichte aanpak. Daar worden idd in veel gevallen buurt bewoners ingezet.
    Ze zullen jou als “potentieel gevaarlijke eenling” bestempelen.
    Als je verhuisd dan hou je hetzelfde.
    Werk vinden zal erg moeilijk zijn.

    Als je een huis vind dan zullen ze je frustreren, net als mij.
    Ik schakelde Nationale Ombudsman in en kreeg alsnog een huis in dezelfde buurt.
    Ook mijn financien werden gefrustreerd door een regeling niet voor mij te treffen. Wederom hielp de Nationale Ombudsman mij en kreeg ik alsnog de regeling.
    Als je dan toch verhuisd, ga er maar vanuit dat in je nieuwe huis afluisterapparatuur zal zitten.
    Nu zullen ze je afluisteren via jouw webcam en/of mobiele telefoon, ja je huis afluisteren via je moby.

    De wijkagent deed dat bij mij ook en maatschappelijk werker, psychiater deden er aan mee.
    Je wordt eigenlijk gestalkt.

    Gestalkte mensen zijn niet paranoia, achterdochtig of schizofreen.
    Linda van der Giessen ging ook naar politie, zij werd gestalkt.
    Politie kon haar niet 24/7 beschermen en haar stalker heeft haar vermoord.

    Linda van der Giessen was niet paranoia, schizofreen of achterdochtig.
    Zij had al zooooo vaak stalking mee gemaakt dat zij…
    supervoorzichtig en extra op haar hoede was.

    ook ik ervaar dit al 10 jaar, nog wel erger zaken trouwens.

  4. Exact toto arnhem, dat is wat er bij mij gebeurd. Bij mij zijn het vooral drugsgebruikers en psychische patiënten die ze gebruiken voor hun netwerk, vaak ook Joods. Vooral ook ondernemers horen tot dit netwerk die ook zijn ingelicht. Supermarkteigenaren bijvoorbeeld. Terwijl ik nog nooit iets gestolen heb of strafbaar gedragen, nog nooit iets misdaan word je als crimineel behandeld. Weet niet hoe het in oosten van land is maar in de randstad bestaat dit netwerk vooral uit Joden is mijn ervaring. Die vervolgens vooral weer Marokkanen gebruiken bijvoorbeeld, in Rotterdam dan. Niet geheel toevallig Marokkaanse burgemeester. Als je eenmaal tot vijand bent bestempeld krijg je zo een behandeling, ook al is daar geen greintje aanleiding voor.

    Ik had juist hulp gezocht en toen is het erger geworden, lagen allemaal vertrouwelijke gegevens op straat. Bizar wat voor NSB land wij leven erger dan stasi Duitsland.

    Inderdaad moet er zo goed als zeker camera-apparatuur in huis zijn geplaatst en mogelijk wordt er nog ander “verstoringsapparatuur” ingezet.

  5. Linda was alleen om aan te geven dat jij niet paranoia bent of schizofreen.

    Het NSB project daar worden veelal vaste mensen voor ingezet:
    – winkeliers
    – burgers in een wijk

    Veelal zijn de burgers zelf in aanraking geweest met de politie en kunnen, door mee te doen met het stalkproject, een wit voetje halen door mee te stalken.

    Junken lopen graag voor 5 euro, vandaag liep op vaderdag weer iemand achter mij aan.
    Deze keer was het de straatmuzikant.

    Verkrachters en pedofielen laten ze wel weer met rust.

    Maar als je tegen de Nederlandsche Staat aan schopt, zoals jij en ik, dan kom je nooit meer vrij.

  6. Precies toto, hoogstens een keer overspannen geweest en zeker wel achterdochtig af en toe maar volkomen terecht. Schizofreen, hele zware psychische stempel voor zoets wat weer de vraag doet rijzen waarom zo’n zware psychiatrische stempel? Klopt veel niet.

  7. omdat je tegen de Nederlandse Staat aanschopt.
    Ze kunnen je niet opsluiten in de gevangenis dus willen ze je een zware psychische stempel (etiket) opspelden opdat iedereen maar denkt dat je geen gelijk hebt en een idioot bent.
    En iedereen geloofd de politie en justitie……

    Ik heb wel verkeerd gereageerd in 2012 en daarmee lopen ze nu nog mee te zwaaien.
    Dat ik zat bewijsmateriaal heb, zelfs verklaringen van derden dat ik gestalkt wordt en gefrustreerd wordt is bij vele bekend tot aan de politiek aan toe.
    Mijn zaak is zo uit de hand gelopen dat ik, na 1 1/2 jaar strijden, aangifte mag doen tegen ‘een wijkagent’.

    Dat heb ik in beraad en zou zo rond augustus een besluit nemen.
    Zelf wil ik rustig leven en ben niet meer actief op forums en topics.
    Alleen nu even bij jou.
    Echter, sinds ik verhuisd (okt 2016) ben en hoop had op een rustig leven blijven zij (gemeente en politie) mij stalken.
    Ook als ik niet actief ben, liefst ruim een half jaar lang, gaan ze door in de hoogste versnelling.

    17 jaar Arnhem 1 veroordeling van 51 euro voorwaardelijk.
    Tja, als je burgemeester mij beschuldigd van stalking en zij krijgt haar gelijk, in eerste instantie, niet bij politie dan grijp je toch als burgemeester jouw macht en schakel je de hoogste mensen in.

    Zelfs burgemeester Kaiser kon of durfde de stalking niet te stoppen, 2 maal sprak ik hem op straat.
    Ook ontmoette ik Joris Demmink, zo september 2012 meen ik……
    Dat kwam omdat ik met Sietse omging.
    Sietse streed o.a. tegen Joris Demmink zijn vermeende pedofilie en tegen Paulien Krikke.
    Dat zijn vrienden Krikke en Demmink.
    Dat is een kliek.
    Krikke is nu burgemeester van Den Haag.
    Demmink zijn zaak is 30 juni.
    Krikke haatte Sietse en mij.
    Krikke heeft mij proberen aan te rijden, haar man mij geintimideerd, althans dat probeerde hij.
    Sietse had best goede contacten, internationale en streed veel.

    Op 49 jarige leeftijd is Sietse overleden, 23 mei.
    Dat komt keihard aan bij mij.
    Vlak voor Demmink zijn zaak bij justitie wordt besproken.
    Dit komt zowel Demmink als Krikke niet slecht uit dat Sietse is overleden.
    Heel tragisch, 15 jaar geknokt, opgejaagd en dienen te verhuizen naar Duitsland om nog tot wat levensgeluk te komen en dan daar om het leven komen tijdens het zwemmen……

    Heel apart allemaal vooral de organisaties en personen die hier aan mee werken, met name van je etiketeren dat je psychische klachten hebt of had, in mijn geval.
    Medewerkers hebben mij wel verontschuldigingen aangeboden.
    Dan heb ik het over maatschappelijk werker buurthuis, RIBW medewerker, en nog een andere organisatie.

    Erg zorgwekkend……..

  8. Wat erg allemaal. Eigenlijk zitten we in hetzelfde soort schuitje en de vraag is dan wat is wijsheid.

    Opsluiten kunnen ze niet maar we gaan richting een regime waar ze gewoon volkomen onschuldigen ergens voor kunnen laten opdraaien. Heel eng en inderdaad zorgwekkend.

    Allemaal VVD’ers. Neoliberaal afpersen, plunderen en ook crimineel. Ongekend.

    Ik zeg het eerlijk: als ik gewoon een baan had gehad dan had ik dit allemaal niet geschreven, maar mijns inziens is top van samenleving zo verrot en dat sijpelt door de gehele samenleving en daarom behoort iedereen te protesteren hiertegen. Maar volk is zo totaal onder controle dus men kan bijna niet eens. Dat neoliberale beleid ook, importeren moelanders voor wie werken nog loont, BTW naar 21% (maatregel Rutte) flexibilisering, loonslaven via uitzendwerk, Goldschmeding is er miljardair mee geworden en dan nog te zwijgen over die andere handel. Bedoel men hoort toch een beetje te protesteren. NL’ers worden zo hard gepakt. En we hebben hier geen Zuid-Europese temperaturen of mooie natuurgebieden/bergen. Nee, het is met de poten in de modder en keihard gepakt worden ook nog.

    Hoe zit het bij jou. Heb jij werk?

  9. eigenlijk ben ik helemaal down geweest. Wel 3 jaar lang.
    Veel nagedacht hoe verder te gaan en hoe mij op te stellen.

    Ik erken de stalking maar accepteer het niet. Ik blijf er tegen vechten en zal rechtszaken gaan beginnen.
    Ik ga mensen beschadigen, terug pakken en terug pesten.
    Alles en iedereen dat heb ik al gedaan.
    Ongeacht functie, schoonmaker t/m de burgemeester.
    Vooral via Twitter.

    Maar daar wordt je zo moe van en het schiet niet op.
    Veel laat ik langs mij heen gaan, overal op reageren kan gewoon niet das te veel.

    Veel mensen heb ik aangesproken en ze gaven toe mij te stalken.
    Politie heeft het inmiddels ook erkend, stap voor stap kom ik verder.

    Ik sta ingeschreven als zelfstandige maar heb minimale inkomsten.
    Geld heb ik niet maar ik leef goed en ben tevreden met mijn inkomen.

    Wel ben ik, ondanks alles, redelijk gelukkig en laat het NIET toe dat dit mij pakt tot op het bot.
    Het is zwaar maar laat het niet toe dat dit je te zwaar raakt.

    Ga ook geen ruzie maken met jouw stalkers, buurtgenoten, zij zijn niet de daders, ga eens in gesprek met ze en vraag het ze gewoon!
    Veel mensen zullen het erkennen.

  10. hey me maatje…

    sta het niet toe dat ze jou in je koppie pakken.
    Zie hun niet als dader, maak geen ruzie met hun.

    Zet het van je af en trek het niet aan, sta het gewoon toe…..

    Anders kost het je teveel kracht en levensvreugde…..

  11. Nee hoor, maak geen ruzie. Wil alleen het beste. Ook is het niet zo dat ik tegen de staat schop maar vind dat bepaalde misstanden niet kunnen. Zoals jullie ook vinden.

  12. ik proef of lees gewoon dat het je erg veel doet.
    Deze situatie kun je verminderen, minder stalking, nieuwe mensen.

    Eerder gaf ik al aan dat je in een andere buurt dit ook zult ervaren.
    Toch verhuisde ik, met deze wetenschap.
    En inderdaad, ook nu worden er weer veel mensen ingezet.
    Maar mijn levensvreugde is wel toegenomen van 4 naar een 7.

    Neem een maatschappelijk werker en probeer toch te verhuizen.
    Weet niet of je looptijd hebt voor een (andere) sociale woning? Dat maakt het wel gemakkelijker.
    Copieer trouwens al je reacties met je eindrankering betreffende reactie op een woning.
    En laat het dus toe in de nieuwe buurt, reageer je er niet op af (zoals je eerder aangaf wat ik zelf ook eerder deed)

    En waaier het uit, licht bijvoorbeeld de burgemeester in, ook al is hij/zij (mede)verantwoordelijk) hiervoor.
    Bij mij heeft de burgemeester hoogstpersoonlijk een treiterende agent uit mijn nek gehaald.

    Ga er maar vanuit, dat de maatschappelijk werker, de woningbouw vereniging ook gemanipuleerd zullen worden door jouw stalkers, je zult je dus goed voor te bereiden en verschillende noodscenario’s in huis te hebben:
    – wat als een woning onterecht wordt afgewezen? bijvoorbeeld….

    En hou je PC schoon of koop een 2e pc voor jouw mailverkeer om jouw stalker uit je pc te houden.
    Koop geen PC die in je oog springt in een winkel, met een mooie lage prijs want er zal een keylogger inzitten, net zoals bij mij al diverse malen is gebeurd.
    Geef niet op bij tegenslag, koppie down mag, maar volgende dag weer koppie omhoog !

    En spaar wat geld.
    Je hebt wel rechten: bijzondere bijstand, kun je tot 2500 lenen voor verhuizing, indien je geen schulden hebt, anders kan de gemeente jou een verhuisgift geven,. meestal zo tot 700 euro.

    Heb vertrouwen er zijn nog genoeg medewerkers, zeker bij gemeente, die er niet aan meedoen, de stalking.

    Je zult het wel aanvragen: elke werkloze, die 3 jaar of langer op minimum zit, kan jaarlijks een individuele inkomenstoeslag krijgen van €260,- (in Arnhem) als je niet gekort bent.

    Straks sta je er weer beter voor in jouw leven, wees positief !

  13. In Rotterdam is het blijkbaar allemaal een tandje erger. Je krijgt hier geen verhuisvergoeding, alleen bij hoge nood (alleen asielzoekers) en als je het als niet asielzoeker krijgt kun je het alleen als lening krijgen in Rotterdam, geen gift. Meerdere keren aangevraagd, alles afgewezen. Ik ken die verhalen dat je alles kunt krijgen maar in praktijk, nul komma nul. Ook die 3 jaar minimuminkomen is afgeschaft precies toen ik er voor in aanmerking kwam. In Rotterdam pakt Leefbaar Rotterdam ook nog de minima met €150 afvalstofheffing waar de rest van NL kwijtschelding heeft. Dus ze komen nog geld bij je halen ook nog.

    Aboutaleb als premier waar zijn zus onlangs gepakt is voor fraude! Echt een hel te noemen afgezien voor de elite uiteraard.

  14. Voordat mensen mij een profiteur gaan noemen, bovenstaande reactie voer voor de trollen. Ik heb jarenlang van uitzendbaantje naar uitzendbaantje gerend, alles aangepakt, letterlijk kapot gewerkt en dan nog hield je niks over in NL.

Geef een reactie

