Zionistische maffia netwerk

emfHet Zionistische maffia netwerk dat zo actief is in Nederland zoals de NSB in de jaren 40 en de stasi in Oost-Duitsland stalkt mensen zoals mij en zet geheime stralings wapens in. Zeker al een jaar worden stralings wapens ingezet dusdanig heftig dat ik zelfs pijn aan m’n oren krijg. Niet alleen ik voel het, de stralings is dusdanig heftig dat het zelfs mobiele telefoongesprekken verstoort en zelfs de vaste internetlijn. Door de internetprovider is vastgesteld dat de lijn verstoort wordt door iets maar ze weten nog niet wat. Dat kan volgens hun van alles zijn, een defect apparaat bijvoorbeeld. Mijn vermoeden is dat een van de bewoners hier in de flat, onderdeel van het Zionistische maffia netwerk gebruikt wordt om wapens in te zetten. Uit ervaring weet ik dat zij vooral psychisch labiele, gestoorde mensen gebruiken hiervoor, drugsgebruikers/junks bijvoorbeeld, of psychische patiënten. Want een normaal gezond denkend mens zou natuurlijk nooit aan zoiets meewerken.

Gevolg van de straling is mogelijk kanker, Daar zijn ze waarschijnlijk op uit. Het is ziek, maar deze mensen zijn door en door ziek.

Het zijn hele ernstige tijden dat zoiets gewoon ongestraft maar kan.

Geef een reactie

