Staatsterreur

Israëlische Mossad officer ‘Ziva’ vond het weer eens nodig om mij te psychiatriseren. Reden onbekend. Hoorde ik eerst nog stemmetjes volgens haar -wat vreemd is want hoor geen stemmetjes maar dat heeft waarschijnlijk te maken met een stempel die je van de autoriteiten krijgt als je als subversief element bestempelt bent, dan ben je een paranoïde schizofreen- en volgens Ziva’s fantasie horen daar stemmetjes bij. Nu zou ik opeens weer meerdere persoonlijkheden hebben.

Dankzij weblog Swapichou heb ik de laatste puzzelstukjes op hun plaats kunnen zetten en is het duidelijk geworden dat ik al jaren gestalkt word door een Zionistisch/Joods maffia netwerk dat overal, in alle lagen van de samenleving geïnfiltreerd is. In Nederland helemaal. De media bestaan compleet uit Zionisten. Politiek idem. Financiële wereld zelfde verhaal. Oftewel alles wat van belang is. Zelfs de oppositie Wilders, maar ook partijen als de SP zijn compleet geïnfiltreerd.

Ze beschikken over geheime wapens om mensen te beïnvloeden, daarom is de angst voor deze mensen groot. Willem Oltmans is bijvoorbeeld bedreigd dat hij wel in een inrichting zou belanden. Mij is ook opgevallen dat als je kritiek hebt op Zionisten je een stortvloed aan bedreigingen krijgt op Twitter bijvoorbeeld. Je eindigt in een inrichting tot en met doodsbedreiging. Opvallend want op kritiek op islam en moslims volgen nul bedreigingen. Één kritische tweetje over Zionisten en je krijgt een stortvloed aan bedreigingen.

Ook zal ik dit jaar toch aangifte doen tegen dit Zionistisch maffia netwerk om ieder geval toch op papier te krijgen dat ik door hun bedreigd word, met vergiftiging, met ziektes, zelfs met de dood. waarschijnlijk is er al een poging gedaan om mij te vergiftigen.

De reden voor dit alles is mij geheel onbekend. Ik hou me aan de wet, sterker nog ik bestrijd onrecht, kindermisbruik onder andere. Er is sprake van vrijheid van meningsuiting in dit land, dus ook daar niets strafbaars. Er is wel één mogelijkheid en dat is omdat mijn moeder Egyptisch is en uit een islamitisch land komt (vader is Nederlands en ben hier geboren). En ik oorspronkelijk een islamitisch klinkende naam had. Dat is waarschijnlijk voor hun genoeg reden geweest om iemand te demoniseren in de hoop op radicalisering dan wel dat iemand met zo’n naam in de goot beland. Want moslims dat is het ergste gespuis dat er bestaat, ook al ben ik dat niet, een naam is voldoende. Moslims zijn menselijk afval is een letterlijke citaat van hun.

Natuurlijk komen mensen dan altijd aanzetten met iemand als Aboutaleb, ook een moslimnaam, waarom hebben ze hem niet aangevallen. Ten eerste vallen ze niet iedereen aan maar heb waarschijnlijk door ouders al een bepaald profiel. En waarom niet Aboutaleb bijvoorbeeld. Om de simpele reden dat Aboutaleb tot een bepaalde familie hoort loyaal aan de Zionisten. Zionisten die in moslimlanden leefden deden/doen zich voor als moslims, in Marokko helemaal. Zo ontstonden heel veel Zionisten die in naam en in uiterlijke gebruiken moslim waren maar in het echt Zionistisch. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de grens is open gezet voor vluchtelingen want ook in Syrië leefden Zionisten als moslims. Maar ook uit het Zionistische Eritrea komen veel vluchtelingen naar Europa het beloofde land.

Want zoals allang is vastgesteld onder andere bekend geworden door de brief van 33e graads Vrijmetselaar Albert Pike gaat de Derde wereldoorlog tussen moslims en Joden waarna de Joodse suprematie gevestigd zal worden. En de DerderWereld oorlog is officieel al begonnen met de false flag aanslag 9/11 en nu steeds verder met ISIS die gek genoeg Israel niet aanvallen. Moslimterreur is top down georganiseerd door de Zionisten in samenwerking met Saoedi-Arabië ook wel bekend als Islamic State, de enige Islamitische Staat.

Het importeren van de vluchtelingen is de volgende stap om zo chaos in Europa te creeren zodat er meer oorlog gevoerd kan worden. Zionisten willen ook nog oorlog voeren tegen Iran.

Hoe nu verder? Lastig, want ze blijven mij aanvallen met hun geheime (stralings) wapens. Niet alleen mij maar de gehele samenleving staat onder aanval. Miljarden sluizen ze weg naar de banken en de EU. Steeds meer komen in financiele schulden of hebben schulden bij de Zionistische bankiers, steeds meer sombere mensen, steeds minder banen, steeds minder inkomen, meer terreur en angst. Het zijn verschrikkelijke tijden, behalve voor de Zionisten dan. Voor hun is het een grote feest. Op straat zie ik bijna alleen maar sombere gezichten, angst ook. Veel eenzame mensen, eenzame bejaarden, maar ook veel maatschappelijk geisoleerden. Ook radicalisering, steeds meer recht

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

