“We gaan wel iets doen met een groep bewoners tegen jou”

De laatste perikelen uit de flat: de Marokkaanse buurvrouw die zegt Libanees-Egyptisch te zijn en Joods gaat nu bedreigen: ze heeft tegen een bewonerscommissielid gezegd dat zij iets tegen mij zou doen met een groep bewoners. Wat dat ‘iets’ is was nog onduidelijk. Even voor de lezers die niet weten wat hier speelt: ondergetekende zit in de bewonerscommissie van zijn flat samen met een Marokkaanse mevrouw die zegt Joods te zijn en samen met nog een bewoner.

Vervolgens hebben de overige bewonerscommissieleden besloten dat zij eruit moest. Ze stuurden continu haatdragende en beledigende sms’jes, valse beschuldigingen en zelfs bedreigingen. Vervolgens heb ik als gevolg hiervan weer domme dingen tegen haar gezegd in boosheid die zij vervolgens weer uitmelkt.

Het is een bewonerscommissie die belangen behartigt van de flat en geen Zionistische maffiaclub dus hebben we het uitgepraat, vergeven en vergeten en de bedoeling is dat we nu weer doorgaan. Maar het is weer wachten op de volgende sabotage van deze ‘Joodse’ mevrouw. Of volgende ruzie.

Deze mevrouw heeft nu drie keer ruzie gemaakt en wel om het volgende:

  1. Ik vertelde haar in het weekend rust te willen en niet met de flat bezig te zijn. Was ze helemaal van over de rooie, dat kon echt niet, zij wou contact wanneer zij dat wou en mijn huis binnenlopen wanneer zij dat wou. Dagen was ze boos en weet ik al wat niet meer. Gelukkig steunde de andere bewonerscommissie mij hierin en hebben we nu afgesproken in het weekend niet met de kut flat bezig te zijn.
  2. Ik moest een NSB vlag in haar huis ophangen en wel direct, nadat ik haar vertelde dat dit pas over paar dagen zou kunnen was ze weer helemaal over de rooie. Ze had iemand anders hiervoor gevonden en was weer dagen boos en overstuur dat haar orders niet direct werden opgevolgd.
  3. Ze had een plastic zak met een boek aan mijn deur gehangen. Boek was de Da Vinci Code, had ze op een markt gevonden. Ik had dat boek al 10 jaar terug gelezen en ook al in mijn boekenkast staan dus gewoon terug aan haar deur gehangen met een bedankje via de e-mail maar dat ik het boek al had gelezen. Weer dagen helemaal boos, dat kon echt niet zomaar terughangen aan de deur. Was een tweedehandse boek soms te min voor mij vroeg ze zich af. Dagen weer helemaal boos en van streek. Dit was de reden voor een tirade aan beledigende SMS’jes en e-mails met teksten als ik haat jou, ik haat jou, ik haat jou. Of wie dacht ik wel niet te zijn.

Deze mevrouw kwam ook opeens aanzetten met een uitgebreide psychiatrische diagnose over mij die helemaal niet klopt maar wel ooit gemaakt is omdat ik overspannen was geraakt een paar jaar terug. Maar hoe komt deze mevrouw aan deze persoonlijke medisch informatie? Volgens eigen zeggen kende zij mensen bij instanties die wel even dingen konden opzoeken. Ze bleek ook over zeer persoonlijke brieven te beschikken van andere bewoners. Op de vraag hoe ze daaraan kwam gaf ze als antwoord dat het een van haar vele trucs is.

Vervolgens heb ik politie gebeld want hoe kan het dat een buurvrouw over persoonlijke medische informatie beschikt? Wijkagent is vervolgens langs geweest en zei weinig te kunnen doen alleen als ik wist wie de bron was hiervan. Daar was ze uiteraard ook weer helemaal boos over.

En dan nog iets. Velen uren heeft ze me gebeld met tirades tegen de pislam, dat zoiets genetisch bepaald zou zijn en dat het satanisten waren en verdoemd en vervloekt waren en dat zij erop kickte als moslims de vernieling in werden geholpen. Prima, allemaal leuk en wel, iedereen zo zijn hobby totdat zij mij ook beschuldigde moslim te zijn omdat mijn moeder Egyptisch was. Terwijl ik hier geboren ben en Nederlandse vader heb, hier opgegroeid ben en niks met die achterlijke religie te maken heb was ik toch opeens moslim volgens haar.

Al met al niet echt vrolijk stemmende ontwikkelingen in Zionistische maffiastaat NL.

28 gedachtes over ““We gaan wel iets doen met een groep bewoners tegen jou”

  1. Ik had allang mijn biezen gepakt om voor eens en altijd klaar te zijn met problemen zoekende mensen zoals deze mevrouw.
    Als problemen niet meer uit te praten zijn is het namelijk de hoogste tijd om de problemen te vermijden.
    Je trekt je er totaal niets meer van aan en neemt een ander telefoonnummer.
    Als dat niet kan kun je beter ergens anders een nieuwe start maken.
    Dat is beter dan in het zelfde circeltje te blijven lopen en er over blijven schrijven.
    Is namelijk niet goed voor je eigen Geestelijke gezondheid.

  2. Klopt waterman, zit ook te kijken waar ik heen kan maar met een woningmarkt met structureel weinig aanbod van huizen schieten de huurprijzen omhoog en is het moeilijk een woning vinden. Zit ook naar het buitenland te kijken maar zoiets kost ook geld. Hongarije of Tjechie.

  3. Waarom ga je het niet eens in een dorp proberen?
    Er zijn altijd particulieren die een gedeelte van hun riante woonruimtes verhuren.
    Dat is tenminste al een start en vandaar uit kun je je inschrijven bij plaatselijke wooncorporaties.
    Ik weet niet wat je ambities zijn als het om werk gaat. Je zult vast en zeker wel ervaring hebben in een of ander beroep.
    Zoek dan een goede werkgever en zorg dan dat je er gelijk kunt gaan werken.
    Wanneer je werk hebt zoek je vervolgens een particuliere woonruimte binnen een circel van 20 km van werkadres.
    Hier beperk je het woon-werk verkeer voor jezelf mee.
    Buitenland kan ook,maar daar zul je ook werk moeten zoeken.
    Communicatie en vreemde wetgevingen kunnen een struikelblok voor je worden en daar schiet je ook niets mee op.

  4. Had moeten weten dat jij het was “Adamas” of wie je ook bent want heb gebeld en kreeg helemaal niemand van de geheime dienst maar Maud Oortwijn te spreken. Wel leuk gesprek gehad overigens.

  5. Ziet uit dat je wijk op de nominatie staat afgebroken te worden voor nieuwbouw..bewoners weg treiteren

    Ander huis..kijk eens in provincie Zeeland rond voor lager prijzen

  6. Nou ze treiteren ze niet weg maar stoppen er allemaal junks en stalkers in. Verpaupering, normaal persoon trekt weg/neemt hier geen woning en junks/dealers en stalkers trekken erin en die klagen ook niet over onderhoudsstaat want deels ook gesubsidieerd met huurtoeslag maar een werkend persoon gaat geen hoge huur betalen voor deze troep. Dus inderdaad zoeken ze bepaald doelgroep, doelgroepenbeleid en ze passen hun onderhoud daar aan, hebben ze letterlijk gezegd.

  7. Beste AIRVD,

    Wij hebben elkaar gesproken telefonisch 15 mei in de avond, Diezelfde nacht nog belde iemand mij om 3.45h op (dat was Adamas) met de mededeling dat mijn nummer op jouw site stond. Wat mij betreft laat je de boodschap staan, maar maak je het nummer onherkenbaar. Dit om te voorkomen, dat ik om 4.00h s nachts gebeld wordt door Jan en Alleman. Mijn mobiel nummer hou ik geheim, zoveel als ik kan.

    Bedankt voor het begrip!

  8. He Maud, ik heb telefoonnummer onherkenbaar gemaakt. Is dat goed?

    Belt Ademas jou op dat soort tijdstippen. Begint dan net de sabbath?

  9. Ik ga eens de was doen,want de kleren van deze werkman zijn bezweet.
    Morgen weer schone werkkleren aan op de werkvloer.
    Jong geleerd,oud gedaan zeggen ze ook wel.

  10. Wat is Trump nou aan het doen?

    Donald Trump Veterans News Conference! 5/31/16: Donations Announced! Trump Blasts the Media!

  11. Illuminati wall Border,Donald Trump And Martial Law Connections

    Vergeet die trompet maar,want die Trump is ook een marionet.

  12. The Scary TRUTH About Donald Trump (Donald Trump illuminati Deception Exposed Full Documentary)

    Trump gaat voor iedereen zorgen?
    Die man kan nog niet eens goed voor zichzelf zorgen.

  13. NOS CAMERAMAN SCHOPT IKVOSONLINE BONT EN BLAUW!

    Kan natuurlijk niet. Het geeft aan hoe zeer paranoia de politie aan het worden is en hoe rot de NOS op straat is.

  14. Maar als je ziet hoe de politiestaat op de Franse straat, protesteerders aftuigd vraag je je werkelijk af of sommig mensengedrag niet smeriger is dan varkensgedrag.
    26 Mai – Compile violence policière [Loi Travail]

  15. Voorzichtig met het ophemelen van Putin.
    Hij kan dan wel zogenaamd GMO weren en zogenaamd tegen Rothschild zijn.
    Niburu heeft er ook een handje aan om die man zo op te hemelen.
    Ik heb mijn les wel geleerd op aarde.
    Het is beter om maar niemand van al die politici’s op te hemelen en eerst eens onderzoek doen.
    Ik denk dat de wakkere burger namelijk veel slimmer is en beter in staat is om de sluier op te tillen.
    Dat zal natuurlijk wel tegen het brein van de niet geïnformeerde mens in gaan.
    Chabad-Lubavitch, Vladimir Putin and the globalist End Times script (+ a message to the non-Cabalist Jews)

    http://redefininggod.com/2016/02/chabad-lubavitch-vladimir-putin-and-the-globalist-end-times-script/

Geef een reactie

