UPDATE: weer een bedreiginkje

Artikel  over het Joods-Marokkaans stalkingsnetwerk dat mij zo ongeveer sinds 2005 actief stalkt (en waarschijnlijk nog eerder vanaf 1994 mogelijk al) is op Nujij geplaatst en daar lezen we de volgende reactie:

MB641 46 minuten geleden door MB641
Zelden zo’n wazig verhaal gelezen.
Deze persoon moet nodig professionele hulp zoeken.
Dit gaat binnenkort goed fout.

Kijk eens, weer eens een bedreiginkje. Het gaat binnenkort goed fout, dat was mij ook wel duidelijk, daarom schrijf ik deze blogs ook. Ik roep politie en justitie dan ook op om mij te beschermen tegen deze terroristen. Van mij kan er in ieder geval uitgegaan worden dat er niets fout gaat, zo kan het niet opgevat worden. Het is meer op te vatten als iemand die over onrecht schrijft, over de meest zieke praktijken in dit land, dat het daarmee goed fout zou gaan. Nogmaals, ik roep politie, justitie en de AIVD op om mij te beschermen tegen deze terroristen.

Moet je even voorstellen: ik schrijf een artikel over een mogelijke poging tot brandstichting en de reactie is “het gaat binnenkort goed fout”.

16 gedachtes over “UPDATE: weer een bedreiginkje

  1. Laat je niet opjutten door onozele postings@AIRVD.
    Die MB641 is misschien wel een “geheime” internet stalkings agent.
    Die worden betaald om blogschrijvers angst aan te jagen met dit soort postings. Een andere baan kunnen ze namelijk niet vinden.
    Lukt het hun niet rechtstreeks op je eigen blog zoeken ze wel een ommeweggetje door het op een andere site te doen.
    Je moest eens weten hoe vaak mijn postnaam op internet al “bedreigd” is.

  2. En heb je er in het echte leven buiten je computer echt teveel overlast van?
    Verzamel bewijsmateriaal waarmee je uit de voeten kunt en aangifte kunt doen.
    Ik weet zeker dat ze dan zo’n onozele persoon van bed lichten en meenemen voor verhoor!

  3. Laatste tijd zetten ze zelfs stralingswapens in waardoor je beetje slaperig wordt, iemand die op bezoek was voelde het ook, diegene kreeg zelfs pijn aan z’n oor. Om aan te geven dat ik het niet alleen heb.

  4. stralingswapens?
    Heb je daar ooit ook al iets van gezien met eigen ogen?
    Ik bedoel,als je uit je raam naar buiten kijkt.
    Misschien een gekke vraag.
    Hoever staat er een wifi zendmast verwijderd van je woonruimte?

  5. Onze flat zit vol wifi, in mijn woning alleen al 12 verschillende signalen. Bij mijn weten staat er geen mast op onze flat maar volgens een andere bewoner is dat wel zo. Ff checken, dat kun je ergens online zien.

    Gecheckt, staat geen mast op onze flat volgens http://www.gsmmasten.nl/

  6. Nee,maar omdat zowat alle flatbewoners allemaal gebruik maken van internet is er wel een veel te hoog stralingsniveau.
    Je moet je voorstellen,zowel links-rechts-boven en beneden van je woonruimte bevinden zich internet routers die ook allemaal stralingen veroorzaken.
    Ik zelf woon niet in een flat,maar gewoon een gezinswoning.
    Ik pik veel signalen op van andere routers in mijn straat die natuurlijk beveiligd zijn.
    Maar wat ik eigenlijk wil zeggen,mijn computer maakt geen draadloze verbinding met de router maar gewoon met een kabel die ik in de kruipruimte heb weggewerkt.
    Zo probeer ik het stralingsniveau in mijn woning in ieder geval te verlagen.
    Helemaal krijg ik dit niet omlaag omdat buurtbewoners wifi toejuichen en zich niet de moeite nemen om de PC gewoon met kabel te verbinden.

  7. Dat is ook de reden dat ik ook wifi heb, alle buren hebben het ook, dus dan maakt het niet zoveel meer uit en handig voor op telefoon en eventueel tablet/laptop.

  8. En wat dacht je van stralingen die alle draadloze dect telefoons in het flatgebouw afgeven?
    Gezondheidstip:
    Trek naar een dorp en zoek daar een woonruimte. Zodra je wat gevonden hebt schrijf je jezelf uit in de gemeente waar je woont en zegt de huur van je vervallen en slecht onderhouden flat op.
    Richt je nieuwe woonruimte zodanig in dat er maar een minimale % stralingsniveau is.

  9. Flat is niet vervallen hoor, wel 45 jaar oud en we betalen heel veel huur daar mag je wel wat voor terug verwachten in de vorm van vernieuwingen na 45 jaar. Zou wel willen verhuizen maar financien is een probleem, zoals bij 60% van NL waarschijnlijk aangezien de 1% alles bezit zoals je weet.

  10. Maar het is allemaal relatief, zo slecht heb ik het niet, ontstaat mss verkeerd beeld. Maar verkeer wel aan onderkant van samenleving, dat is een feit.

  11. Je moet aan je gezondheid denken,AIRVD.
    Je gaf zelf al aan dat je denkt dat er stralingswapens worden ingezet waardoor je slaperig wordt.
    Maar goed,als je het niet zo slecht hebt blijf je gewoon zitten waar je zit.
    Je kunt altijd nog proberen om via die commissie de woningcoöpereatie aan te zetten tot renovaties of onderhoud.
    Wat betreft “onderkant”van de samenleving.
    Als je er niet tevreden mee bent zul je in de buitenlucht toch iets actiever moeten worden om minimaal ergens in het midden te kunnen staan.
    De lente is altijd een mooie uitdaging om aan de slag te gaan met iets waarmee je eerlijk kunt verdienen.
    Werk komt niet vanzelf naar je toe. Werk zul je zelf moeten zoeken en oppakken.
    Iets wat ik zelf ook steeds doe.

  12. Wat een inhoudsloos gezever daar bij het reactieforum van nujij.
    Die weten helemaal niet wat er werkelijk gaande is en de wereld te wachten staat.
    Ik zal daarom de nujij meegluurders eens even schokkeren omdat ik zo’n voorgevoel heb dat ze wel meegluren hier.
    Globalist Agenda Watch 2016: Updates 4-5 – A September blackout & The new financial system will launch on October 9
    http://redefininggod.com/2016/03/globalist-agenda-watch-2016-update-4-will-the-globalists-turn-off-the-power-this-september/

    Ik loop alvast iets vooruit met denken en ben toch wel benieuwd hoe ze mijn maandsalaris tegen die tijd gaan uitbetalen en ook wat de naam van die currencie zal worden.

  13. Inderdaad Waterman, volgens mij zijn het voornamelijk de vaste stamleden van de swapichou sekte. Dezelfde domme opmerkingen: internet mag niet voor iedereen, niet goed, internet stout. En psychiatriseren etc, dat kennen we nu wel.

    In Sovjet tijd gebeurde hetzelfde, dan moest je aan de medicijnen want je gehoorzaamde de autoriteiten niet, primitieve reactie die we in alle primitieve samenlevingsvormen zien. Helaas is dat niet anders met de zio maffia aan de macht ipv mensen die normaal kunnen nadenken.

    Hoe zou de wereld eruit zien als de machtigste persoon op aarde een IQ heeft van een VMBO’er? Ik denk dat de wereld eruit zou zien zoals ie nu is. Een grote bende.

Geef een reactie

