De Zionistische horrorstaat

Best griezelig dat zo’n Mossad officier ‘Ziva’ je Facebook pagina’s afspeurt, Linkedin, je persoonlijke documenten op je PC, ze hebben zo goed als zeker toegang tot elke PC, Bill Gates en Microsoft zijn niet voor niets Zionisten. Kortom ze kunnen in al je persoonlijke privacy gevoelige informatie neuzelen en dan daar op zeer verwaande en hooghartige manier stukjes over schrijven. Zij zijn immers het uitverkoren volk, goyim, niet-Joden zijn slechts dieren.

Het Zionistische maffianetwerk heeft toegang tot al je persoonlijke informatie en gaan daar ook nog eens zeer verwerpelijke manier mee om, ze beschikken over geheime wapens en een uitgebreid netwerk van mensen.  Vooral van domme criminelen maken ze gebruik, intelligente mensen laten zich immers moeilijker misbruiken. De dombo’s zijn dan ook nog eens extra trots dat zij deel uitmaken van dat netwerk van criminelen.

Ze zijn uit op wereldheerschappij zoals ze in hun Protocollen van Zion hebben vastgelegd. Lees de wiki hierover:

De Protocollen van de wijzen van Sion is een verslag van een vergadering van joodse leiders, die in 1897 zou hebben plaatsgevonden in Bazel. Deze joodse leiders (wijzen van Sion) zouden bijeen zijn gekomen om de christelijke maatschappij omver te werpen. Ook zouden zij plannen hebben gesmeed voor een joodse wereldheerschappij; de “Protocollen” beschrijven tot in detail hoe deze verwezenlijkt zou moeten worden. Het geschrift werd en wordt daarom graag geciteerd door antisemieten om er het “joodse gevaar” mee aan te tonen.

Omdat de vrijmetselarij ook genoemd wordt in de Protocollen, is dit voor sommigen een bewijs dat er een Joods-maçonnieke samenzwering bestaat.

“Christelijke maatschappij omver te werpen”. Begint er al wat te dagen gezien huidige asieltsunami, verkrachtingen en plunderingen gezien bovenstaande? Dat is namelijk precies wat er nu gebeurd door hun ISIS huurlingen, islam terroristen en migratie als wapen om christelijk Europa omver te werpen.

De media is compleet overgenomen door de Zionisten, zelfs de publieke omroepen, dat zie je aan Zionblog Geenstijl met hun Powned maar ook Telegraaf satelliet Wakker Nederland, WNL. NOS is 100% zionistisch geworden. Hoe verklaar je het anders dat de media doorgaans pro-Zionistisch geluid laten horen en nu met de islam asieltsunami alles volledig goedpraten en alle misdaden en nadelige gevolgen verzwijgen?

Dus ook de vraag aan de Nederlandse staat en met name aan de rechtsstaat: mogen zij dit allemaal maar doen, geheime wapens gebruiken, zomaar in al je persoonlijke info neuzelen? Ik snap dat de politiek compleet in handen is van de Zionisten, rechtspraak uiteraard ook, maar is er dan helemaal geen rechtvaardigheid meer?

Wij willen mensen dan ook waarschuwen dat Mossad/CIA continu al je gegevens monitort zoals je Facebook, Linkedin, internet websites die je bezoekt, persoonlijke documenten op je PC. ALLES.

135 gedachtes over “De Zionistische horrorstaat

  1. @AIRVD,
    Weet je wat het mooie is van die zio-cia,mossad,aivd dombo’s?
    Ik monitor hun ook.
    Tegen een compleetdenker kunnen ze niet tegen op.
    Kom laten we nog een rondje doen.

  2. Mocht het zijn dat er nog nederlandse vrachtautochauffeurs meegluren hier,dan heb ik deze nog.
    Morgen weer vroeg op mannen.
    Werk aan aan de Nederlandse winkel. Schijt verder op die zio politiek. Doe ik ook. 🙂

  3. Weet je wat die zio dombo’s ook niet kunnen?
    Ze kunnen geen gitaar spelen.
    Als het moet sla ik ze met de gitaar nog om hun oortjes,hahahahahaha

    Abilene

  4. Geniet van de mooie klanken die de zio’s je nooit laten horen,maar ik wel. .
    El Paso – Marty Robbins

  5. En iedereen maar denken dat het lied “altijd maar rijden” van Henkie Wijngaard is.
    Mooi niet,heeft ie uit Amerika gejat en er een Nederlandse versie van gemaakt. Op zich wel mooi,maar toch:
    Hier de orginele versie:

  6. > persoonlijke documenten op je PC

    Niet als je je pc vrij houdt van malware, dombo. En anders waarschijnlijk ook niet, omdat je namelijk totaal oninteressant bent.

  7. Dombo? Als er een iemand wel dombo is dan ben jij het wel tuut tuut tuut,groetjes van ruud.
    Dacht je nou werkelijk dat compleetdenkers dom waren?
    Compleetdenkers weten wel degelijk dat de bevolking bespioneerd en bestolen wordt,dus ga jij eens even wieberen trol.

    Misschien dat ze wel door mijn persoonlijke documenten hebben gespit.
    Daar zie ik de zio-prism wel voor aan.
    Maar mijn kleur sokken weten die zio-spionnen net nog niet.
    En dat houd ik ook graag zo!!!!!

  8. Verder houd ik natuurlijk ook een dagboek bij.
    Niks digitaal,maar schrijven met pen op papier. Dan is en blijft het ook mooi privé.
    Kan dus niemand meegluren over wat ik niet hier schrijf maar wel in mijn dagboek.
    De nieuwe generatie na mij laat ik dit achter wanneer ik er zelf niet meer ben.
    Zeker weten dat ze zich een hoedje zullen schrikken over deze roerige tijden waarin wij nu leven.

  9. t Reuzeraad

    Een ding blijft toch bijzonder.
    Zo ben je boven en zo ben je weer onder.

  10. En nu allemaal.
    Wie niet steelt of erft zal moeten werken tot hij sterft.
    Handjes uit mijn broekzak houden a.u.b.
    Ik werk hard voor mijn centen

  11. Kunnen we nog lachen ipv chagrijnig zijn?
    Prettig weekend.
    Alle remmen weer los. 🙂

    Hakke Takke

  12. Ruudje, ik denk dat iedereen hier kan zien dat jij je als een kleutertje gedraagt, alleen maar kunt schelden en je niet eens fatsoenlijk kunt gedragen. Dus bij deze een waarschuwing: als jij je niet gewoon fatsoenlijk kunt gedragen dan krijg je gewoon een ban. Dit is geen kleuterklas.

  13. Die site kon ik zojuist nog openen,maar nu opent die niet meer.
    De zio’s zitten aan de zio knoppen want stel je voor mensen lezen de waarheid.

  14. Kijk,hier zien we de werkelijke agenda van de valse zio joden. De knechten van satan zeg maar.

    ‘Islamization of Europe a good thing’
    Rabbi Baruch Efrati praises Islam for promoting modesty, respect for God
    Efrati wrote in response that the Islamization of Europe was better than a Christian Europe for ethical and theological reasons – as a punishment against Christians for persecuting the Jews
    http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4299673,00.html

    Wat een joodse mafkees is het toch.
    Zo zie je dat het de joden weer zijn die het vuur aan de schenen van christenen proberen te leggen.
    Vernietigen van christenen,daar draait het bij de joden om.
    Net zoals ze hun eigen Messias eeuwen geleden ook hebben laten vermoorden.
    Een man was toen de verrader. Zijn naam was Judas.
    Judaïsme is nooit verdwenen en leeft weer op.

    En ter correctie,het zijn NOOIT de christenen geweest die de joden vervolgden.
    Het zijn de joden die de christenen altijd vervolgden.
    De bijbel staat er vol van.
    Zio-joden zijn leugenaars en verdraaiers.

  15. Vergeet niet,Eric Schmidt van google is ook altijd bij die besloten bilderberg meetings.De bilderbergers bespreken altijd hoe ze het volk het best dom en controleerbaar in slavernij kunnen houden.Verder bespreken ze ook hoe ze het best de wereldbevolking kunnen depopuleren. daar zijn die vaccinatie programma’s voor. Via vaccinatie het DNA/imuunsysteem van de biologische mens zien af te breken.
    Trump is verder ook al exposed. Hij is een puppet die de boel moest ophitsen in Amerika.
    Hij zal geen president van Amerika worden. Ze hebben waarschijnlijk een vrouwelijke zio-puppet als kandidaat.
    Bilderberg chooses Hillary Clinton for 2016?
    http://www.earth-matters.nl/103/11126/geheime-genootschappen/bilderberg-chooses-hillary-clinton-for-2016.html

  16. Democratic presidential candidate Hillary Clinton “Clinton does not have morals, she’s amoral, she is power ripen and she is corrupt,” says Dr. Randy Short.
    “She is a very mean, corrupt, vicious, racist woman who will do anything for money, to advance her career and to be president,” Dr. Short said in an interview with Press TV on Friday.

    Clinton is also aligned with neoconservative officials like Victoria Nuland and funded by Zionist Jews like Haim Saban, an Egyptian-born Israeli American financier and film producer, Dr. Short noted.

    http://www.therussophile.org/clinton-a-corrupt-vicious-candidate-dr-randy-short.html/

    Ik plaats zo nu en dan mooie muziek maar ik probeer ook on topic te posten.

  17. Den Haag – Voormalig advocaat Bram Moszokovicz zegt dat hij bij de politieke partij VoorNederland (VNL) is opgestapt omdat hem was gevraagd te pleiten voor de doodstraf.
    Moszowicz brengt dat morgen naar buiten in het programma Business Class. Zaterdag werd daar al een fragment van getoond. Dit schrijven meerder media zaterdag.
    Toen Moszkovicz liet weten dat hij geen voorstander is van de doodstraf zouden zijn partijgenoten hebben gezegd dat zij dat ook niet waren, maar dat zo’n standpunt wel stemmen zou trekken.

    http://www.blikopnieuws.nl/nieuws/237012/moszkovicz-moest-pleiten-voor-de-doodstraf.html

    Wie bedenkt dit nou? Doodstraf in Nederland invoeren?
    Wil die VNL nu middeleeuwse praktijken terug invoeren in Nederland?
    Alleen al het idee is totaal van de pot gerukt.

  18. Sarah Palin explains why Palestinians must be removed to make room for more Jews that will be coming in the weeks, months & years ahead. Apparently she sees no problem in burning orchards, razing homes, starving children & exploiting a people. Remember Sarah for who she is; a Zionist Whore & nothing more.

  19. Waterman10 schreef:
    ==
    De nieuwe generatie na mij laat ik dit achter wanneer ik er zelf niet meer ben.
    ==
    Die moeten al die ellende dan gaan uittikken, voor zo ver van belang. Wat doe je ze aan?

  20. Zit je mij nu een schuldcomplex aan te praten Ruud Harmsen? Die zio-ellende heb ik toch niet om gevraagd?
    Wat ben jij eigenlijk voor persoon?
    Scheer je weg zio-mafmafketel voordat ik ook nog eens met jouw ga afrekenen.

  21. Wat ik achterlaat begrijp jij toch niets van.
    Dat is een dagboek waarin alles staat opgeschreven wie verantwoordelijk zijn voor het uitkleden van de mens.
    De generatie die na mij komt moet immers weten wat er zich nu allemaal afspeelt.
    En internet kan zomaar verdwijnen of gecencureerd worden.
    Dagboeken verwijnen nooit.
    Daar hebben die zio-ratten geen grip op!

  22. Hier heb je de grote doelstelling van die zio-ratten:

    Cashless Society War Intensifies During Global Epocalypse

    http://thegreatrecession.info/blog/cashless-society-global/

    Wat denk je wat er die zio’s staat te gebeuren wanneer dit een feit wordt? Geldontwaarding en afschaffing cash geld! Zal werken dan nog lonen?
    Nu begrijp ik ook waarom die zio-ratten ondergrondse geheime bunkers hebben waar ze zich kunnen verstoppen als de stront het plafond gaat raken.
    Zou tuut tuut tuut tuut Ruud ook al een ticket hebben voor die ondergrondse bunkertjes?

  23. 2016 X-FILES EXPOSES ELITE’S GENOCIDAL PLAN: FROM GLOBAL BANKING COLLAPSE TO ALIEN DECEPTION

    Ach en zo gaat de deception/misleiding nog veel verder.
    Van niburu tot flath earth.
    Ik wordt er gewoon misselijk van.

  24. We’ve Lost Our Govt – Banking CABAL in Charge | Jim Willie

    Dit zal helaas de hele wereld treffen,like it or not.

  25. Mysterious Planet X Visible Every Day of 2016 So Far Only Using Naked Eyes (Videos)

    http://beforeitsnews.com/alternative/2016/01/mysterious-planet-x-visible-every-day-of-2016-so-far-only-using-naked-eyes-videos-3286680.html

    Pardon,iedere dag en zelfs met het blote oog?
    Hoe kan het dan,dat als ik naar de hemel kijk iedere avond,ik alleen maar de maan en het sterrenstelsel zie met blote ogen?
    Ook overdag. Ik zie maar EEN zon in REAL life!
    Is het misschien omdat die hele niburu/planeet X alleen maar op internet bestaat en helemaal niet in het echt?
    Maar ach.dat de mens zich graag laat hersenspoelen moet die ook maar zelf weten.
    Ik in ieder geval niet. Ik blijf gewoon met beide voetjes op de grond staan. Ze maken mij niet gek.
    Welterusten!

  26. waterman10 schreef:
    ==
    Wat ik achterlaat begrijp jij toch niets van.
    Dat is een dagboek waarin alles staat opgeschreven wie verantwoordelijk zijn voor het uitkleden van de mens.
    De generatie die na mij komt moet immers weten wat er zich nu allemaal afspeelt.
    ==

    Een nieuw ‘Mein Kampf’, zeg maar. Hopelijk zit de wereld er niet op te wachten, hoewel, met het huidig tijdsgewricht …

  27. Zie je wel.Meneer Harmsen snapt er alweer totaal niks van.
    Verdere woorden hoef ik eigenlijk niet meer aan Meneer Harmsen te richten.
    Je kan als mens net zo goed tegen een doofstomme praten of aan een blinde iets schrijven. Dat is hetzelfde effect.
    Verspilling van levensenergie is dat.

  28. Sietse is nog nooit op zee geweest. Dat zal het wel zijn,hahahahaha
    De aarde is rond…………….bolvormig.

  29. Geniet van deze mooi documentaire/film.

    The Tangaroa Expedition (The Kon-Tiki Expedition) 2012 Documentary

  30. Als de aarde plat zou zijn,zou het risico voor deze zee reizigers wel er groot zijn.
    Dan zouden ze aan het einde van de horizon zomaar plotseling van de aarde afspoelen,wuhaaaaaaaaaa.
    Flath earth? Are they try to fool me?

  31. Sietse verwijst naar :
    http://www.deaardsewaarheid.com/
    Aardse waarheid? Alsof de waarheid van de aarde komt.

    hahahahaha,de aarde is “plat”.
    Aangezien Sietse claimt een bijbelgeleerde te zijn zal ik als echte bijbelkenner via jouw blog@AIRVD deze Sietse eens de deksel op z’n neus geven.
    Timotheüs 4:1 Maar de Geest zegt nadrukkelijk, dat in latere tijden velen zullen afvallen van het geloof, doordat zij dwaalgeesten en leringen van boze geesten volgen door de huichelarij van leugensprekers, die in hun eigen geweten gebrandmerkt zijn.

    De platte aarde is een dwaalleer en komt uit deze wereld. Deze wereld waarin de leugen overheerst.
    Lees de bijbel van kaft tot kaft en leer Gods plan kennen.

  32. Hebt de wereld niet lief en hetgeen in de wereld is. Indien iemand de wereld liefheeft, de liefde des Vaders is niet in hem. Want al wat in de wereld is: de begeerte des vlezes, de begeerte der ogen en een hovaardig leven, is niet uit de Vader, maar uit de wereld. En de wereld gaat voorbij en haar begeren, maar wie de wil van God doet, blijft tot in eeuwigheid.”

  33. Moet je zelf niet eens een blogje beginnen @waterman10?

    Je hebt zoveel te vertellen, en zoveel prachtige muziekclipjes, documentaires, wijsheden en kennis voor en achter je toetsenbord opgeslagen dat het bijna zonde is om dat niet te delen.

    Ik bedoel je kan natuurlijk nog avonden doormekkeren als een volwassen bed bug op het blog van een ander, maar waarom die ander de roem en traffic gunnen?

    Doe het, open een blog. Plemp al je verhalen en onderwijs de wereld. Vul het aan met leuke foto’s die je onderweg tijdens je werk maakt. Geeft een beetje een persoonlijke draai, en laat wat zien van de mens achter de compleetdenker.

    Echt, ik meen het, je verspilt je talent hier als comment-spammer. Je kan veel beter. Completer ook.

  34. @Ziva,
    Ik werk 60 à 70 uur per week.
    Om een eigen blog op te kunnen starten en artikelen schrijven moet ik toch echt wat meer vrije tijd tot mijn beschikking hebben.
    Ik moet nog 16 jaar in Nederland werken tot aan mijn pensioen.
    Ik beloof Nederland dat als ik met pensioen ga,ik een eigen website ga opzetten die ik fulltime zal gaan beheren in mijn eigen dan welverdiende vrije tijd.
    Als God mij bij blijft uiteraard en als ik dan nog in goede gezondheid leef.

    Ik zal nog eens wereldnummer hier plaatsen.
    Ik houd niet van new age zwevers of platte aarde aarde dromers. Geef mij maar de harde realiteit.
    De wereld roept mij!

  35. Jammer dat Don zijn verstand verloren heeft.
    Hij schrijft op z’n eigen website:
    De mensen die nog denken dat de Aarde een bolleke is hebben een “mind controlled” waterhoofd.

    Ik denk eerder dat Don zelf mind controled is of hij is een des info agent. Dan is Don toch echt een looser.
    Want al zijn info over die platte aarde van hem slaan namelijk kant noch wal.
    Al zijn foto’s van de NASA fake en dus CGI, zo zijn ook alle foto’s en youtubefilmpjes van die platte aarde fake en dus ook CGI.
    Wat niet fake is dat zijn feiten. Harde feiten.

    Top 10 Facts – Earth

  36. En wat is dit dan? Controled opposition om nog meer verwarring te zaaien?
    Hoe kun je nu in vredesnaam tegen de oranje monarchie zijn en zelf met een oranje trainingsvestje hier door Nederland rondrennen?

    http://erwinlensinkvrij.nl/oranje-republikeinse-piraten

    En wie is toch die kale man die bij deze oranje soldaat deep behind “enemy-lines” denkt een greep te doen naar de troon in Nederland?
    Wakker Nederland mag het zeggen. Ik zelf weet verder genoeg.

  37. Beer van de put zit ook diep in de put.
    De platte aarde put. Wat kunnen mensen toch dom zijn.
    Nog een keertje dan. Onze aardkloot is een ronde global planet,

  38. Als de FBI zomaar mensen vermoorden kan,dan is het vermoorden van FBI agenten eigenlijk ook toegestaan.
    Als Nederlandse overheidspuppets van ome Ivo denken het voorbeeld van Amerika zomaar over te kunnen nemen ,dan is helaas ook de hel los in Nederland.
    Ik hoop toch echt dat de Nederlandse politie slimmer is dan die FED/FBI cowboys daar in Amerika.

  39. Mexicaanse griep…………………ebola…………………..en wat nog meer,
    Het bleek allemaal fear monger propaganda te zijn om de bevolking met het inentingsprogramma mee te laten doen. De big farma vaccinatie spuitjes van Bill Gates/Rockefeller.
    Deze propaganda werkt niet want compleetdenkers letten goed op. Dus hebben ze weer een nieuwe fear monger propaganda uit hun konijnenhoed getoverd om alsnog toch weer een gros van de wereldbevolking aan de Rockefeller vaccinatie spuitjes te krijgen.
    Zullen de compleetdenkers het voor elkaar gaan krijgen om de wereld te waarschuwen dat ze niet in die fear monger propaganda moeten trappen?

    Zika Virus Hoax… Scare Tactics for Profit and Control

  40. Kun je de vreemde geluiden propaganda nog herhinneren?

    These sources are VERY high up. Some are scientists – world’s foremost authorities in their fields; and military folk who can no longer keep silent, and world leaders revealing their complicity in this vile international treachery. I am told there is a terrible deception being perpetrated.

    Het zijn de lucifer nazi’s die voor “God” spelen.
    Ze proberen ons bang te maken.
    Bij mij werkt dit averechts. Ik ben nog slimmer dan die puppets op het JWO wereldtoneel

  41. Dat niburu beheert wordt door niet nadenkende mensen moge wel duidelijk zijn.
    Wanneer je bovenstaand eens goed bestudeerd kom je al snel tot de conclusie dat “these strange sounds in the sky” MANMADE zijn.

    Maar evengoed gaat niburu dppr met z’n niburu fear operette.

    http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=10285:nu-ook-amerika-in-ban-van-vreemde-geluiden&catid=37:wereld&Itemid=50
    Niburu sluit het artikel af met:
    Misschien ook weer niet zo vreemd allemaal als je bedenkt dat er een mini zonnestelsel onze kant op komt.

    Compleetdenkers zeggen: er komt helemaal geen mini zonnestelsel onze kant op.

  42. Kôm ’s kièke beej ôs wie weej heej gewaere.

    Weej hebbe de tiéd van ôs laeve.

    Wie de luuj ônder ôs zich heej ammezeere,

    En ôs unne lach kinne gaeve!

    En dan is ’t zoëvaer,

    minse we kinne,

    Weer ech vastelaovend belaeve.

    Idder deer zien plezeer,

    boète of binne.

    Laot zeen det we gaas kinne gaeve!

    Det zien weej weer,

    euveral kinne we idderein.

    Heej haer, dao haer,

    waat is de waereld klein.

    Heej vièf, dao vièf,

    alle hand effe in de lôch.

    In de rundte,

    en det dan hoeëg genôg!

    Couplet:

    Zuu-se die tig-hônderd döbbele veut,

    Kan ’t zien det-‘r heej waat te doon is?

    Neet oét-gezônderd det alles heej bleujt.

    Al die hertjes die kriège zônne joeksige scheut!

    Hol-der-d’n bolder det hoebelt al good.

    Unnen dokter dae zoel det waal gaaie.

    Dét is dae kolder dae zuuvert ut blood.

    Idder hert sleit weer sneller door ’t joeksig gemood!

  43. Dit is ’t groëte optoch-leed, want d’n optoch stop nog neet.
    En um dit gaat heej ves te völle, môt geej mit ôs dit leedje brölle.
    Dit is ’t groëte optoch leed, nae, d’n optoch stop nog neet.
    En as geej staon bliéf, maak geej kans det geej d’n optoch toch nog zeet.

    We zien nog neet ens op de helf, det waar pas waage nummer twelf.
    Dae koekwaus mit die muts, det wetste, waar neet de Prins, dae kump as letste.
    Ze staon waorschienlik veur d’n drei, dus zing dit leedje mit ôs mei.

    D’r gaon al hiél vuul minse weg, nou ja, dan hebbe die toch pech.
    Ze zien de hekke weg ‘nt drage, dan kump d’r zeker eine groëte waage,
    Dit gaat det deurt al diek ein oor, maar drek dan trek d’n optoch door,

    ’t Is heej stil op straot en laeg, d’r zien gen wages op de waeg.
    We staon heej oét ôs neus te vraete, ze zien ôs volges mich vergaete.
    Kiék dao, det bord, och, morrejen, we staon verkiërd, dit is ’t Ven!

  44. D’r Sjoenkelwals

    Carnaval viere kans de dich liere,
    kans de dich liere va kinks aaf aa.
    Liks de nog werm beej de Mam oppen erm
    da liers de ’t sjoenkele al!
    De ma die dee’t dit,
    (me dees as weegt me e kink oppen erm)
    en doe, doe dees mit,
    doe zings en sjoenkels mit:
    Kom, sjoenkel ‘ns richtig, richtig, richtig, richtig mit
    ’t Is toch egaal, egaal, egaal, weën naëv diche zit….
    Want oad of jonk, krank of gezonk, alles deed mit
    Kom, sjoenkel ’s richtig, richtig, richtig, richtig mit.
    Biste te groeët vuur op der sjoeët,
    Zette ze dich óp e sjokkelpeëd.
    Doe sjnaps dich vas, en has wèr dieng sjpas,
    in ’t sjokkele bis de get weëd!
    ’t Peëd dat deed dit,
    (me deet es zeut me op e sjokkelpeëd)
    en doe, doe dees mit,
    doe zings en sjoenkels mit:
    Wen Carnaval is, uëveral bal is
    en gans de sjtad Vasteloavend viert,
    sjoenkels de mit, umdat ginne vergit
    dat wat he as kink had gelierd!
    Gans Heële deet mit,
    (me kriet zich in d’r erm),
    en doe, doe dees mit,
    doe zings en sjoenkels mit.

  45. Daar in den Haag zitten allemaal praters.
    Het zijn allemaal praters maar geen doeners.
    Hey alle Haagse trekpoppen,wat zeggen jullie en wat bedoelen jullie?
    Blijf met jullie poten van mijn Limburg af

    Wat zaeter, wat zaeter, wat zaeter
    Ich versjtaon dae man
    veur geine maeter
    Wat moelter,wat moelter, wat moelter,
    Huer wiej dae moele kan,
    Mer wat bedoelter?
    Wat zet-die, wat zet-die, wat zet-die
    Wat mot-den diejen dan,
    Zeg mei wat het-die?
    Elke sjtreek haet zoa zien eige taol
    Mer veer versjtaon ós hiej allemaol !

    Couplet 1:
    Ich zat mich ‘ns op ein sjtupke
    Zoat naeve Jüp, zoa richtig Zittesj tüp
    Hae zag: “veer make same hiej plezeier,
    Mit vastelaovend en veier glazer beier”,
    Al klink dat sjoan en heèl besjaaf,
    Toch vraog ich mich nog waal ‘ns aaf!

    Couplet 2:
    Lets tróf ich d’r Wiel oet Kirchroa
    Wat dae mich zag, dat zegk ich häöm neet nao
    “ Jung, sjnap dich mer ein hämfelsje confetti
    Dan zalste zieè dan jeet alles jans paletti”
    Al klink dat sjoan en heèl besjaaf,
    Toch vraog ich mich nog waal ‘ns aaf!

    Couplet 3:
    Zoa geit dat biej ós in Limburg
    Veer kalle plat, nae maak dich mer neet drök
    Zoa hauwte veer ós dialek in eère
    En zulle zeker ós kènjer dat auch leère
    Al klink dat sjoan en heèl besjaaf,
    Toch vraog ich mich nog waal ‘ns aaf!

  46. Is de Derde Wereldoorlog op komst, is deze al begonnen of te vermijden?

    http://www.bestebank.org/derde-wereldoorlog/

    Ik vermijd oorlog liever,ik bedoel wat schiet een normaal mens nu op met het onderling afslachten?

    Is feest vieren,plezier maken en vriendschap sluiten niet veel mooier?
    Daarom ga ik maar weer eens fijn ouderwets carnaval vieren.

  47. Höf de glazer in de lôch, want weej zien mit man genôg,
    en danse op dit leed wies in de nach.
    Geej ziet allemaol de klos, dae meziék luët dich neet los.
    Daorum vinde weej dit leedje good bedach.

    Vraog ôs astebleef noow neet wao dit leed euver geit.
    As weej dao zelf achter zien, dan gaeve weej bescheid.
    Maar as geej noow bedink, wie tôf dit leedje klink,
    en idderein dit strakkes mit ôs zingk.

    Ein coupletje vaerder is ’t duudelik veur ôs.
    Dit is ein leed waos-dich mit idderein op springe môs.
    En is ôg glaeske laeg, dan maak daovan gen kraeg,
    want niks steit ôg vandaag nog in de waeg.

    Dit is ’t moment wao idderein zich röstig helt.
    Bliej is noow daegene, dae dit leedje neet bevelt.
    Maar hald ôg glaeskes klaor, weej gaon nog efkes door.
    Weej bliéve wies ’t allerletste oor….

    In het Nederlands:
    Hef jullie glazen omhoog,want we zijn met genoeg mensen.
    en dans op dit lied tot diep in de nacht
    Jullie zijn allemaal de pineut,want de muziek laat jullie niet los.
    Daarom vinden wij dit lied goed bedacht.

    Vraag ons alsjeblief nu niet waar dit lied over gaat.
    Als we er zelf achterkomen dan geven wij daar wel antwoord op.
    Maar als jullie nu bedenken hoe tof dit lied klinkt,
    en iedereen dit strakjes met ons meezingt.

    Een couplet verder is het duidelijk voor ons.
    Dit is een lied waar jij met iedereen op moet springen(hossen)
    En is ons glas dan leeg,dan maak daar geen ruzie om,
    want vandaag staat niks ons meer in de weg.

    Dit is het moment waar iedereen zich eens even rustig houd.
    Blij is degene die dit lied nu niet bevalt
    Maar houd jullie glazen klaar,want wij gaan nog even door
    Wij blijven hier tot het laatste uur…………………

  48. D’n Uul dai reup: ” Oehoe ! Ig bön weer wakker noe ! “.
    D’n Uul dai reup: ” Oehoe ! ” en ’t klink langs alle sjtraote :
    ” Ig bön weer wakker noe ! Oehoe ! Oehoe ! ”

    Noe is d’n tied gekomme van lol en van plezeer.
    D’n Uul dai is weer wakker, g’r heurt zien sjtum noe weer.
    Hai reup: ” Remunjse miense, sjlaot noe de henj inein.
    En wirk in alles same, d’n Uul reup ug bie-ein “.

    Laot alle zoer gezigter noe op de zölder sjtaon.
    Die kinne veer noe misse, laot tie maar wiejer gaon !
    Komp, lach, en laot weer laive de ech Remunsje lol,
    en brengk mit Vastelaovend eur sjtedje weer ins vol.

    D’n Uul dai geit regeere, d’n tied is waal neet lank.
    Hai vreug ug gei salaris, hai wilt oug geinen dank !
    Alleen vreug hai: ” Leef miense ! Viert alles juus en good.
    En sjlaot dees daag in ein, twee, drie, d’n hele crisis dood ! “

  49. En is het feest weer voorbij,hoppa weer aan het werk.
    Jullie moeten solliciteren,slaapkoppen

  50. een vrouw die verliefd is

    De liefde mag niet verkillen.
    De vuile zio propaganda vernietigd de liefde.
    Laat dit nooit toe,want zonder liefde kan de mensheid op aarde niet voortleven

  51. Kijjk goed naar de foto van deze twee aardse psychopaten.
    Die rechtse wisten we al,maar kijk ook goed naar die linkse Meneer.


    Zijn naam is Saakashvili.

  52. Bij de les blijven,want bij die Saakashvili kleeft een hele grote voorgeschiedenis aan vast die de hoernalisten van de schapen televisie de Nederlanderse kijkbuisslaven niet vertelt.
    Je moet echt Engelstalig nieuws lezen om naar waarheid te zoeken. De Nederlandse pers doet dit namelijk niet en zet de lezers op het verkeerde been met leugens en verdraaide feiten.

    The Puppet Masters Behind Georgia President Saakashvili

    http://www.liveleak.com/view?i=9ce_1218609564

  53. Transgender Micheal Obama vindt optredens van Beyonce wel mooi. Zij(Hij) kleed zichzelf extra mooi als beyonce op de televisie komt zoals tijdens de superbowl.
    Maar kijk eens eventjes mee wat dit een door demonen bezeten wijf is die Beyonce

    Beyonce Possessed in Super Bowl

  54. Beyonce Exposed

    Transgender Michael Obama hoef ik niet meer te exposen en homo Barry Soetoro ook niet.
    In het witte huis van Amerika zitten een stel sexueel debielen.

  55. Vorig jaar al exposed
    Beyonce – sold her soul to the devil, possessed by evil entities, Sasha Fierce & Baphomet ( satanic Freemason god ) dont be fooled by this witch!!

    Beyonce Exposed – Demon Possessed 100% PrOOf !!V2 Baphomet & Illuminati New World Order

  56. In the Super Bowl 50 halftime show with Illuminati crap band Coldplay and Illuminati sell out Bruno Mars, Illuminati harlot Beyonce went into a demonic trance and revealed the demon inside of her during her performance of formation.

    En de domme fans “aanbidden” dit?

  57. Als compleetdenker en JWO onderzoeker moet je natuurlijk ook iedere alternatieve media tot op de bodem onderzoeken.
    Wat voor een artikelen schrijven en vooral welke bronnen gebruiken ze.
    Meestal duik ik eens in de bronnen omdat ik gewoon aan mijn water voel dat er weer zionisten aan gekoppeld zijn.
    Neem bijvoorbeeld het artikel van niburu.co over zogenaamde “waarschuwingen” van de bekende Hollywood filmster Gwyneth Paltrow.
    Nu zal ik niet gelijk tegenspreken dat teveel wifi blootstelling ongevaarlijk is. Teveel straling is gewoon niet gezond.
    Maar om nu mobiele telefonie helemaal de stempel “gevaarlijk” te geven is natuurlijk overdreven.
    Mij gaat het eigenlijk om die bekende Hollywood filmster Gwyneth Paltrow.
    Wat is dit eigenlijk voor een vrouw?
    Als de naam Hollywood opduikt gaan bij mij gelijk weer alle alarmbellen rinkelen.
    En ja hoor,bingo!

    Celebrities and Cabala

    The explosion in mainstream interest in cabalism is boosted by many big-name celebrities who have recently been hawking cabalism as the miraculous answer to all of man’s problems. An undercover BBC reporter who infiltrated a London Cabala group witnessed singer Madonna and Guy Ritchie chanting mystic spells in a vain attempt to “cleanse” Chernobyl, the site in Ukraine of a nuclear plant disaster in 1986. Other news accounts link entertainers Paris Hilton, Britney Spears, Roseanne Barr, Demi Moore, Shirley MacLaine, Ashton Kutcher, Sandra Bernhard, Barbra Streisand, Dianne Keaton, Gwyneth Paltrow, Goldie Hawn, Elizabeth Taylor, Michael Jackson, Mick Jagger, Diane Ladd, Laura Dern and a legion of other “stars” with practice of Cabala.
    http://www.texemarrs.com/012006/occult_magic_of_jewish_cabala.htm

  58. Gwyneth Paltrow
    ________________________________________________________________________________
    Do the Zionist Jews own Hollywood and the media? Are they using the media to mold and shape American opinion by constantly injecting Zionist propaganda and bias into news programs, movies, television shows, even children’s cartoons and entertainment? The answer is so blatantly “Yes!”

    “Jews totally run Hollywood.” Stein proudly admits. He then goes on to provide a long, long list of Hollywood/media chieftains-all Jews!-to prove his point. On his list: Fox News President Peter Chernin; Paramount Pictures Chairman Brad Grey; Walt Disney CEO Robert Igor; Sony Pictures Chairman Michael Lynton; Warner Brothers Chairman Barry Meyer; CBS CEO Leslie Moonves; MGM Chairman Harry Sloan; and NBC/Universal Studios CEO Jeff Zucker. That’s just the top brass at the studios. Then there are the actors and entertainers – predominantly Jews, from Barbra Streisand and Gwyneth Paltrow, from Adam Sandler to Ben Stiller…Jew, Jew and Jew again. As Stein wryly remarks, even the head of the Actors’ Union, the Screen Actors Guild, Alan Rosenberg, is a Jew.
    http://www.rense.com/general85/ownh.htm

    Dat niburu.co daar niet eens onderzoek naar heeft gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nee,echt compleetdenken is blijkbaar niet weg gelegd voor die ufo believers bij niburu.
    Ze kunnen soms hele goede artikelen schrijven maar wat heb ik aan 90% waarheid.
    Als ik waarheid wil schrijven doe ik eerst grondig onderzoek en schrijf de 100% waarheid.
    Pas dan mag je jezelf compleetdenker noemen.

  59. Obama Oct 9th L.A. Fundraiser at Gwyneth Paltrow’s House. Illuminati Freemason Symbolism.

  60. Hollywood’s Gwyneth Paltrow Calls for Obama Dictatorship: ‘Give This Man All the Power That He Needs’

    Hollywood actress Gwyneth Paltrow, 42, held a glitzy Obama fundraiser at her Brentwood, California mansion yesterday, for the man whom no current Democrat running for office is willing to be seen with. You’re so handsome that I can’t speak properly,” Paltrow said about Obama out loud to her fellow leftist multimillionaires in Hollywood. “I’m one of your biggest fans, if not the biggest,” she gushed over the already overly egocentric Democrat president. But while many of the Obama cult-like worshipers have begun, at least to some degree, to wake up, Paltrow showed that some mega-rich Hollyweird-types are still dangerously buying Obama’s Marxism-poisoned snake oil. Tossing the U.S. Constitution to the wind, the sycophantic Paltrow came out in favor of an Obama Dictatorship, saying, according to the White House pool report, “It would be wonderful if we were able to give this man all of the power that he needs.” RELATED: Obama and this Leftist Actress are in for a Big Surprise The lavish event was held to raise money for the Democrat National Committee, led by Debbie Wasserman Schultz, who may be on her way out and in August said that illegal aliens are the “backbone of our economy.” “The life that you brought to this country and the passion will historically be the most looked at and scrutinized presidencies of all time,” Paltrow assessed, disregarding recent polling data that the majority of Americans consider the Obama presidency a failure. Even though the Obama regime pays men more than women, Paltrow called his phony push for equal pay “very important to me as a working mother.” Paltrow’s earnings have been reported at $19,000,000 annually. In April, Paltrow held a publicity stunt strange separating ceremony with Chris Martin, with whom she has two children. They called the event their “break-up moon.” Also seen at the event, according to White House pool reporting, were fellow Hollywood celebrities Julia Roberts and Bradley Whitford. Whitford played a White House Deputy Chief of Staff on the cancelled NBC series, “The LeftistWest Wing.” h/t: The Blaze

    Zo zie je maar wanneer je als compleetdenker iets verder kijkt dan je neus lang is, heel iets anders aan het licht brengt

  61. @AIRVD,
    Hoe is het nog met je?
    Het is de laatste tijd erg rustig op je blog met postings.
    Of heb je er geen zin meer in?
    Dan kan ik dat best begrijpen omdat waarheid brengen een vermoeiende klus is in een tijd waar de leugen regeert.
    Een onderdeel van de leugen is ook de website van Donquijotte.
    Zijn agenda wordt namelijker met de dag steeds duidelijker. Desinfo verspreiden en proberen mensen in zijn val te laten lopen.
    Gezien de postings die er bij hem gedaan worden lijkt hem dat aardig te lukken.
    Neem nu zijn laatste geschreven artikel dat Belgen nu ook in eens “slim” zijn geworden dat de aarde plat is.
    What a joke man!
    En dan heb je Beer van der Put die natuurlijk steeds weer hard zijn “best” doet iedere keer om die platte desinfo “theorie”te onderbouwen.
    De meren, zeeën en oceanen zijn namelijk volgens hem in ieder geval waterpas.
    Oh ja Beer van der Put?
    Als dat zo zou zijn dan zou een waterdruppel ook waterpas moeten zijn. Toch?
    Dit zijn 4 waterduppels (scherp)

    Dat Belgen niet zo zeer de slimste waren wist ik al.
    Maar een Nederlander die zich Beer van der Put noemt is blijkbaar nog dommer dan die Belgen.
    Uiteindelijk vallen alle rotte appels toch door de mand.

  62. He Waterman, ik vind het lullig naar de lezers toe zo weinig blogs maar heb inderdaad niet zoveel zin meer om wat te schrijven. Nederland verpaupert in rap tempo, steeds meer werklozen, afpakken rechten werknemers, meer winkels vallen om door lagere koopkracht of hogere prijzen of beide, steeds meer neoliberale ellende. EU die de grenzen heeft open gezet. Steeds meer slaven uit moelanden maar ook uit Spanje. In Rotterdam vele werklozen en al het werk wordt door moelanders gedaan en zelfs Spanjaarden en de Zionisten vinden het prachtig. We gaan richting WO3 en een grote economische krach.

    Inderdaad platte aarde, wat een domme bullshit en moet je eens kijken hoe onderdanig hij richting Ziva reageert op Swadrol site. Ja meesteres Ziva, ja ziva je hebt gelijk ziva, bedankt Ziva.

    https://swapichou.wordpress.com/2016/02/24/de-schedelpan-van-joost/

    Met twitter kap ik ook.

    Binnenkort even nog de blog filteren welke artikelen ik offline haal en dan is het mooi geweest. Tijd voor wat anders.

  63. Of zoals koning Willy -die deze weblog meerdere keren bezocht schijnt te hebben- zei: spreken is zilver, zwijgen is goud.

Geef een reactie

