Het Elektronisch Stasi Dossier van Geenstijl

vogelaar_geenstijlHet was mij allang bekend dat Geenstijl de reacties van reaguurders opslaat in een SQL database voor analyse en profilering. Welke instanties hier hulp bij bieden mogen duidelijk zijn: De gegevens worden ter beschikking gesteld aan de Geheime Dienst voor het stasi dossier.
Geenstijl rept hier nu zelf over in dit artikel en noemt het: het Elektronisch Reageerders Dossier. In het Elektronisch Patienten Dossier kan men zien wat voor kwalen u heeft en in het Reageerders Dossier wat uw meningen zijn. Niet dat men het gaat gebruiken voor oplossingen maar hoe men u nog beter kan bestrijden, bedonderen en afpersen.
Big Brother is watching you.

Een reactie plaatsen

29 reacties

  1. AIVD

     /  27 november 2008

    Hoi Fleischbaum!

    Beantwoorden
  2. E-bee

     /  27 november 2008

    Je hebt gelijk, AIRVD, vandaag had ik een cyber ervaring met GeenSteil. Ik heb al ong. een jaar last van computerbraak die in relatie stond tot een nepbeveilgingsbedrijf die voor justitie en politie Amsterdam werkt. Onlangs kreeg ik nog een ontbiedingsausweiss van buro Linaeusstrasse, omdat ze zelf(weer) te ver gingen en hun rat van Rattokill door mij werd ontmaskerd en openbaarlijk aan de schandpaal genageld, waarna er een partijtje rottweiler-intimidatie am buro volgde. Ik heb 12 jaar lang persoonlijke dossiers aangelegd en die staan niet op mijn computer waarop ze inbraken, for sure, noch bij mij thuis. Het is mijn verzekering tegen de satanisten die ik al in alle geledingen in Amsterdam tegenkwam. Nu heb ik al langer een theorie hoe bepaalde downloads binnenkwamen en via welke sites. Bovenaan staat op zeker De Telegrof. Via deze site vonden verdachte downloads plaats na aanklikken. Vandaag klik ik de IBN link aan op GeenSteil(Mumbai reportage), net als gisteren, en in bijzijn van een maat die ook slachtoffer is van doorzoekingen naar mijn dossiers, maar dan op ZIJN computer. Onmiddellijk vond download plaats van een trojanhorse virus die werd gedetecteerd. Ik kan hem analyseren, bij gebleken interesse. Ik kan je vertellen dat ze ieders gedrag in beeld brengen en opslaan, de reacties en de ip adressen. Zijn ze interessant dan gaat men ernog verder naar kijken. En wat er zoal onder C://documents staat. Bovendien plaats men zaken om dit te tracken. Een ieder is gewaarschuwd die daar reaguurt, er vindt registratie plaats.
    Verder valt mij op dat GeenSteil precies lijkt te weten wat ze doen, ze plaatsen persoonlijke gegevens als mobiele nummers en publiceren persoonlijke foto,s, net binnen de marges van wat mogelijk is. De Politie doet dit afromen van Hyves e.d. blogs pas sinds, naar hun zeggen, medio 2008.

    Beantwoorden
  3. @E-bee
    Ze weten inderdaad precies wat ze doen. Je verhaal over de dossiers en downloads begrijp ik niet helemaal. Maar ik begrijp dat je denkt gehackt te worden?

    Beantwoorden
  4. E-bee

     /  27 november 2008

    Nou, ik weet het zeker na een jaar analyseren en ze voor de gek houden om het resultaat dan af te kunnen meten en hacken is het woord niet meer. Bovendien heb ik het nu ook bij anderen gezien.
    Het plaatselijke buro doet het bij iedereen die opvalt, privacywetgeving is een volslagen illusie. Deze media verichten hand en spandiensten.

    Beantwoorden
  5. @AIRVD
    Vraagje, ging jij op GS al als AIVD door het leven??

    Beantwoorden
  6. Je doet me namelijk aan die gast denken.
    Toffe gast was dat, vandaar..

    Beantwoorden
  7. …Toffe gast was dat, vandaar…

    Ik kan iemand die zich naar een geslependienst ver-noemt nooit maar dan ook nooit TOF noemen snotjoch begrijp je dat? E-bee merkt al scherp en to the point op dat de grootste spionnen van de daken schreeuwen dat ze alsvanzelf voor de kgb kruipen en inlichtingen verzamelen! (zei ik met de tollende oogjes van patmanneke the zapruder shill-jew!) Parlevous? OK dan. (zie link onder…)

    http://judicial-inc.biz/slave_traders_.htm

    Beantwoorden
  8. IK denk niet dat het probleem bij de overheid zelf ligt, hoewel voor deze auteur een optreden van de premier in ‘RTL Boulevard’ van een bijna tragische ongepastheid is, ingegeven door een grenzeloos opportunisme. Ook is het niet gewenst dat topmensen van Defensie en andere departementen in uiterst oppervlakkige, quasi-democratische praatprogramma aantreden (want democratie is iets anders dan dat iedereen door elkaar heen roept in halve zinnen). Voorts is het fnuikend dat in programma’s als ‘Pauw & Witteman’ steeds weer het hogere tesamen met het lagere op visite verschijnt, zodat de charmezanger Gordon en een wankelend politicus samen mogen ‘discussiëren’ (hypothetisch) of minister Vogelaar door het klatergoud-koppeltje Kelder en Van Royen afgebekt kan worden (helaas echt gebeurd). Hoe kan het toch dat we van politici een altijd parate slagvaardigheid via one-liners verwachten? Dat komt door de toenemende invloed van het triviale, i.e. de showbiz. Wie lang genoeg blootgesteld is aan het narcisme van onze RTL-diva’s moet gaandeweg wel het optreden van Ad Melkert aan de ronde tafel met Fortuyn slaapverwekkend vinden; en moet mettertijd zo geïndoctrineerd zijn dat ook Ella Vogelaar ‘verliest’ van voornoemd duo van pretfiguranten. Ik vond het al erg genoeg dat de doodvermoeide Ad Melkert indertijd zo afgebrand werd, na dat debat; niemand scheen het te deren dat hij vanaf vijf uur in de ochtend nog ‘gefolderd’ had, terwijl primadonna Fortuyn tot in de middag zijn schoonheidsslaapjes gedaan had. Natuurlijk hoeft een minister niet ‘te verkopen’. De kiezer heeft de plicht om nauwkeurig te luisteren en te lezen waar het om beleidsplannen gaat, en vooral niet om naar te letten op radde praat en cupomvang. Zo namenlijk functioneert de Berlusconi-’democratie’: op je eigen televisiezender je eigen leugen presenteren, nl. dat de motorrijtuigenbelasting afgeschaft gaat worden, en dat op de vooravond van de verkiezingen. Laat er vooral weifelende en soms afwachtend reagerende politici blijven. Voor wat betreft het in het commentaar aangesnede probleem: ik geef de schuld aan de media, en aan de groeiende groep aartsluie en aan de achterbuurt-televisiezenders (RTL 4 t/m 328) verslaafde kiezers. Zeker niet aan politici als minister Vogelaar.

    http://www.cartoonstock.com/newscartoons/cartoonists/cgo/lowres/cgon94l.jpg

    Beantwoorden
  9. E-bee

     /  28 november 2008

    @Maskeradeziener.
    Goede info, bedankt. Zionisme(politieke samenzwering), niet te verwarren met joden, is een plaag voor de mensheid.

    Beantwoorden
  10. E-bee

     /  28 november 2008

    Intel activiteiten in India worden al weer toegeschreven aan Muslims in de media.
    http://www.infowars.com/?p=6222

    Beantwoorden
  11. E-bee

     /  28 november 2008

    http://www.ziopedia.org/index.php
    Zionisme.
    Mumbai, or how to get rid of the islamic bomb.

    Beantwoorden
  12. @Snotjoch
    Ik heb vele namen bij Geenstijl maar geen AIVD. Mijn kritiek werd steevast beantwoord met een ban, vandaar de vele nicks.
    Maar zoals je ziet kan niet iedereen een beetje humor waarderen (zie reactie Maskerade).

    Beantwoorden
  13. @E-bee
    Zoals ik al eerder verwachtte zal de grote bom in Azië barsten. Ik voorspelde een oorlog tussen Pakistan en India waarvan dit de eerste tekenen zijn. We zullen zien hoe het verder afloopt. Men suggereert met gemak dat Al-Qaida er mogelijk achter zit. Met die dezelfde beredenatie kun je net zo goed suggereren dat de CIA erachter zit.

    Beantwoorden
  14. Het verbaast me altijd als mensen de focus op joden leggen zoals Maskerade dat doet en E-bee. (ook al zal E-bee dat ontkennen maar je reacties getuigen van jodenhaat). Door een link over slavenhandel en joden te plaatsen. De echte slavendrijvers waren de Europeanen en de Arabieren bijvoorbeeld. De joden zullen ongetwijfeld ook in slaven gehandeld hebben want het zijn handelaars en zakenlieden. Maar het is vreemd als je alleen daarop richt.
    Vaak wordt huidige jodenhaat gecreëerd door het Midden-Oosten conflict of neonazisme. Men kiest partij voor de palestijnen. Natuurlijk is het vreselijk wat daar gebeurd maar het probleem had allang opgelost kunnen worden. De Westerse elite wilt dat niet, dan houdt het wat mij betreft op. Want zij zijn de enige die dat zouden kunnen oplossen, binnen 1 dag. Ook de Arabieren zelf doen geen poging om het op te lossen, bijvoorbeeld de puissant rijken oliesheiks.

    Beantwoorden
  15. @E-bee
    Je schreef: “Goede info, bedankt. Zionisme(politieke samenzwering), niet te verwarren met joden, is een plaag voor de mensheid.”

    Zionisme staat voor: het streven om de joden naar een eigen zelfstandige, nationale staat in Palestina terug te brengen.

    Dus hoe kun je dat niet verwarren met joden? En jij hebt het gelijk over een plaag voor de mensheid.

    Ik distantieer me van zulke uitspraken. Ik laat het wel staan maar vind, zoals eerder geschreven, vreemd dat de focus op joden ligt. In de werkelijkheid staan zij namelijk niet bovenaan in de hierarchie.

    Beantwoorden
  16. E-bee

     /  28 november 2008

    Je moet even naar de Albert Cuyp lopen en een brilletje halen, AIRVD.

    Beantwoorden
  17. E-bee

     /  28 november 2008

    HITLER WAS EEN ZIONIST.

    Duidelijk, he?

    Beantwoorden
  18. “In de werkelijkheid staan zij namelijk niet bovenaan in de hierarchie.”

    Mijn beste AIRVD, je sprak al ergens in een van je vele comments bij micha (Ook verdacht wegens het weghalen van mijn comments onder deze -holohoaxerkenner- nick…) dat als je het daar niet mee eens bent, dat je dan desinformatief en onwetend bezig bent volgens jouw perceptie.
    Ik zou je echter willen aanraden mijn meegelinkte bronnen te onderzoeken die jou standpunt op dit gebied met FEITEN weerleggen. Ik hoop dat je in het vervolg dan wel mag uitgroeien tot de site die hier in Hol-land daadwerkelijk het talmudische-beest bij zijn diabolische en verachtelijke naaam gaat benoemen en als ongeconditioneerde niet-cosjere goyim informatie gaat verkondigen. Voor de rest ben ik zeer humoristisch ingesteld, maar als jij de aivd en hun geslepen methodes van machtsuitoefening secu handhaving leert kennen dan wel via de praktijk mag ervaren, dan weeet je dat het refereren aan zulke organisaties onder de noemer van humor uiterst ongepast en blasfemisch is… (Zei ik met een brok in mijn keel.) Om maar een paar namen te noemen waar deze geslepen ratten-geteisem via manipulatie en syntethische-terreur aan hun eind hebben bijgedragen door ze het zijngen LETTERLIJK op te leggen. RIP-Pim: Louis, Mohammes, Bollyn, Theo, enz. enz… AIRVD, met alle respect maar verder van mijn kant geen kwaad woord over je pogingen om alhier een tegengeluid te laten horen. Sterker nog mijn uiterste respect daarvoor!!! Chaito desde papito en el carito…
    Studie materiaal hieronder om je visies over de zichzelf noemende joden en hun talmudische fratsen via goyim-dimensies tot een beter licht in je geconditioneerde vervormingen over de (JOU) realiteit beter tot zijn recht te laten komen. Zie mijn pogingen daartoe hieronder…

    * http://www.jewishtribalreview.org/coopt.htm
    * http://factsnotfairies.blogspot.com/2008/11/ultimate-world-order-as-pictured-in.html
    * http://johnalanmartinsonjr.com/
    * http://eye4knowledge1.wordpress.com/2008/10/12/why-the-jews/
    * http://nl.youtube.com/profile?user=fredontube&view=videos

    PS: Als je hier aan niet genoeg hebt dan geef je maar een gil OK?

    Beantwoorden
  19. @holohoaxerkenner
    In mijn visie staan de joden niet bovenaan in de hierarchie (mochten ze willen). Maar kan ook niet teveel uit de doeken doen waarom ik dat denk, want er wordt meegelezen (veronderstel ik).
    Kijk, je kunt van elke groep een vijandsbeeld creëren door te focussen op negatieve aspecten. Of dat nu joden zijn, moslims of een andere groep zoals communisten. In het Westen zien we dat de islam het vijandsbeeld is geworden. Er zijn mensen die in een complot van de arabische olieboeren geloven. Joden zijn machtig maar wat te denken van Saoudische oliesheiks?
    Wat ik daarmee wil zeggen. Men kiest zelf een vijand die voor hen het meest voor de hand ligt. Als ik naar de machtsverhoudingen in de wereld kijk constateer ik dat joden niet de allermachtigste zijn maar zeker een toontje meefluiten. Maar de Arabische oliesheiks net zo.
    En natuurlijk zijn er heel veel artikelen geschreven over een joods complot zoals de Protocollen van Zion (mijns inziens een propagandapamflet tegen de joden), jou ongetwijfeld bekend. Maar zulke propaganda is niet nieuw, dat gebeurd al sinds de 15e eeuw, zo niet eerder. Hetzelfde gebeurd nu toch ook met moslims?

    Dat geheime diensten zeer ver gaan en geen enkel middel schuwen is mij ook wel bekend. Doel heiligt de middelen met het excuus van terroristsich gevaar. Zelf gecreëerd. Betwijfel of dat de AIVD is omdat die zich nog aan bepaalde wetten moet houden. Maar daar achter zitten diensten die zich nergens aan hoeven houden.

    Beantwoorden
  20. E-bee

     /  29 november 2008

    Rahm Emanuel, voormalig hoofd Mossad NA en spion is nu opgenomen in het team van Obama, een marxist, zoals ik al eerder meldde. De regering van de US of A. bestaan uit puppets van Israel.

    Beantwoorden
  21. E-bee

     /  29 november 2008

    Joden offeren ze net zo makkelijk op, AIRVD, zie Hitler en recenter, Mumbai, maar je moet het even (vooral willen)doorzien natuurlijk… en geloven dat je leeft in het land waar nazi,s de dienst uitmaken doet een klein beetje pijn misschien, haast traumatisch wellicht?
    Zionisten zijn het, bovenaan die hierarchie.
    En de nazi,s die nooit werden verslagen met hun occulte invloeden. Al die aanslagen zijn niets anders dan hun satanische offers.
    Sinds 1980 is de regering van de U.S. of A. geheel onder zionistische nazi invloed. Dus sinds die tijd is dat er hier ook ingeslopen in NL en heeft ook de nodige aanslagen en politieke aardverschuivingen ten gevolge gehad. Heden ten dage zien we welke inspanningen Micha Kat moet leveren om iets voor de hand liggends te corrigeren tav een pedofiel in een openbare functie, waar aan alle kanten de regeringsleugens van afdruipen en ene Baybassin al openbaar gemangeld werd, die voor die tijd onmiddellijk tot resultaten zou hebben geleid in vergelijkbare gevallen TOEN.

    Waar maken we ons nu druk om? Want pedofilie is een randverschijnsel van satanisme en al de rest daarvoor hebben we toch ook geaccepteerd van ze? Verder is dat er maar 1, er zijn nu duizenden moreel gestoorden in NL en ze zitten overal in de politiek, we laten ze al decennia toe in de regering, werken voor ons als korpsbeheerder/burgemeester, of zijn korpschef van politie, zitten voor ons in het dagelijks bestuur van stadsdelen, zijn onze stadsdeelvoorzitter, directeur van scholen, verzorgingsterhuizen, doen onze kinderopvang, etc., etc.
    De ergste vijand is je ongeloof dit te doorzien. Niet zij.

    Beantwoorden
  22. Van der Aersmaede

     /  24 februari 2009

    Ja nou, ik weet niet hoor, maar ik denk dat ik heel hard moet poepen.

    Beantwoorden
  23. Sytze Vliegen

     /  24 februari 2009

    hallo?

    Beantwoorden
  24. Sytze Vliegen

     /  24 februari 2009

    Halloohooo?

    Beantwoorden
  25. Sytze Vliegen

     /  24 februari 2009

    wiert…

    Beantwoorden
  26. Ik zou wel willen, maar ik kan geen nadere informatie verschaffen vanwege het feit dat alles wat ik schrijf wordt herhaald door iets of iemand en dat geeft te denken.

    Ik zou wel willen, maar ik kan geen nadere informatie verschaffen vanwege het feit dat alles wat ik schrijf wordt herhaald door iets of iemand en dat geeft te denken.

    Beantwoorden
  27. Tobi

     /  24 februari 2009

    *kuch*

    Beantwoorden
  28. Drs.Ph.M.Silbernberg

     /  15 februari 2010

    kunnen ze die ebee niet opsleiten in een inrichting voor zwakzinnige debielen ?WAT EEN OETLUL!
    Die heeft duidelijk niet het buskruit uitgevonden.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log Out / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log Out / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log Out / Bijwerken )

Verbinden met %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.